معابر شمال تهران مرمت و بهسازی شد

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه یک اعلام کرد: معابر شمال تهران با پخش بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ تُن آسفالت بهسازی شد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، شهرداری منطقه یک تهران، مجید افشاری معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه یک روز دوشنبه گفت. معابر شمال تهران با پخش بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ تُن آسفالت به صورت دستی و مکانیزه مرمت و بهسازی شد.

وی افزود: با توجه به رویکرد شهرداری تهران مبنی بر توجه ویژه به مرمت، بهسازی و روسازی آسفالت معابر در سال جاری و رفع آسیب های معابر، نسبت به آسفالت ریزی گسترده در معابر شهری اقدام شده است.

از ابتدای امسال تاکنون هم بالغ بر ۶ هزار و ۲۰۰ تن آسفالت ریزی مکانیزه در خیابان‌های فیضیه، صبوری، اردستانی، جماران و… حدود ۳ هزار و ۳۰۰ تن آسفالت نیز به صورت دستی انجام شده است. به منظور روکش و لکه گیری در معابر فرعی و اصلی محلات پخش شده است.

گره ترافیکی خیابان فرشته باز شد

همچنین از این شهرداری منطقه یک تهران خبر می رسد. گره ترافیکی خیابان شهید فیاضی(فرشته) به عنوان یکی از شریان های اتصالی منطقه یک به بزرگراه شهید مدرس با همکاری و تعامل بین پلیس راهور و شهرداری منطقه یک ساماندهی شده است.

علیرضا اسفراینی نژاد سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه یک در این باره اعلام کرد. با توجه به لزوم حل گره های ترافیکی، روان سازی تردد، شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز، ایمن سازی شبکه معابر سطح منطقه یک و انجام هماهنگی های لازم انجام و عملیات اجرایی آغاز شد.

وی افزود: تفکیک لاین های حرکتی به منظور پیشگیری و کاستن از وقوع تصادفات رانندگی، عملیات اصلاح هندسی و تثبیت خشکه چینی خیابان شهید فیاضی حدفاصل خیابان شهید اخگری تا خیابان نیلوفر به متراژ تقریبی ۴۵۰ متر طول، از اقدامات پیشگیرانه و روان سازی تردد در این مسیر بود.

نصب علائم، تابلوها و تجهیزات ترافیکی مورد نیاز

اسفراینی نژاد: پس از اتمام عملیات کاترزنی و تخریب، خاکبرداری، تسطیح و رگلاژ، اجرای بتن مگر، جدول گذاری و اجرای بتن تقویت، نسبت به شاخص سازی و رنگ آمیزی جداول اجرا شده است. به صورت زرد، مشکی و نصب علائم، تابلوها و تجهیزات ترافیکی مورد نیاز پروژه نیز اقدام خواهد شد.

منطقه یک شهرداری تهران در منتهی‌الیه شمال شرقی این شهر واقع شده‌ است. شمالی‌ترین منطقه شهر تهران به شمار می رود.

این منطقه از شمال (شمیران) به رشته‌ کوه البرز می رسد. از غرب به منطقه اوین، از جنوب به بزرگراه شهید چمران و بزرگراه مدرس و بزرگراه شهید صدر و از شرق به لواسانات محدود می‌شود.

منبع: ایرنا

مسکن
شناسه : 366594
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا