ترور زلنسکی ناکام ماند

سرویس امنیتی اوکراین مدعی شد زنی را که قصد داشت رئیس‌جمهور این کشور را ترور کند، بازداشت کرده است.

به گزارش جهان صنعت نیوز، سرویس امنیتی اوکراین امروز دوشنبه ادعا کرد. یک زن اوکراینی را در ارتباط با طرحی برای ترور به ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور این کشور بازداشت کرده است.

براساس گزارش ای بی سی نیوز، مقامات اوکراین در این خصوص گفتند. که این زن که اهل میکولایف است. تحت بازجویی قرار گرفته است. مقامات گفتند که او بخشی از توطئه‌ای با هدف ترور زلنسکی در سفر هفته گذشته وی به میکولایف، شهری در جنوب شرقی نزدیک جبهه بود.

مقامات مجری قانون مدعی شدند. او در حالی که اطلاعات را به روس‌ها می‌داد، دستگیر شده بود. گفته می‌شود که او اطلاعاتی را در مورد مکان زلنسکی به نیرو‌های روسیه می‌فرستاد. از جمله برنامه سفر کامل رئیس‌جمهور اوکراین به منطقه مورد بازدید از میکولایف.

واکنش زلنسکی

مقامات آگاه آن‌ها گفتند که این زن سیستم‌های دفاعی و انبار‌های مهمات اوکراین را در سراسر منطقه اوچاکوف پیدا کرده است. با سفر به منطقه از سایت‌ها عکس گرفته است.

بنابر ادعای اوکراینی‌ها ظاهراً این زن قصد داشت. این اطلاعات را برای حمله هوایی گسترده جدید در منطقه با روسیه به اشتراک بگذارد. زلنکسی نیز در واکنش به این خبر گفت که در جریان کنفرانس روزانه خود با روسای اوکراین در روز دوشنبه در مورد مبارزه با خائنان در اوکراین اطلاعاتی دریافت کرده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

سیاسی
شناسه : 366614
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا