طوفان، تهران را بهم ریخت

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در خیابان ولیعصر (عج) -فلاحی، سرتیپ نجفی، حکیم به شرق ورودی یادگار میدان نبوت شاهد سقوط درخت بودیم.

به گزارش جهان صنعت نیوز، سرهنگ علی اصغر شریفی گفت: با شروع طوفان و وزش باد شدید در برخی از نقاط پایتخت شاهد سقوط چندین درخت و تیر چراغ برق و حتی داربست در سطح معابر بودیم.

وی ادامه داد: در خیابان ولیعصر (عج)-فلاحی، سرتیپ نجفی، حکیم به شرق ورودی یادگار میدان نبوت شاهد سقوط درخت بودیم.

وی افزود: در معابری، چون آزادگان- الغدیر سقوط تیر چراغ برق روی داد و در میدان نبوت خیابان جانبازان شرقی سقوط داربست باعث مسدودشدن این خیابان گردیده است.

سقوط درخت

وی بیان داشت: همچنین در ساعت ۱۹:۲۰ در خیابان ولیعصر (عج) تقاطع فلاحی بعلت سقوط درخت برروی یکدستگاه پژو راننده خودروی مذکور مصدوم گردیده. عوامل اورژانس و راهور در محل حضور دارند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: در تمامی مقاطع و معابر تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ به همراه نیرو‌های امدادی و اورژانس جهت روانسازی ترافیک و روان و تامین نظم عبور و مرور به همراه نیرو‌های امدادی و اورژانس حضور دارند.

وی از مسئولین هیئت‌ها و موکب‌ها که در سطح معابر اقدام به برپای برپایی داربست و موکب جهت توزیع نذورات نموده‌اند خواست که هرچه سریع‌تر نسبت به ایمن سازی این سازه‌ها قبل از بروز حادثه اقدامات لازم را انجام دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

حوادث
شناسه : 366649
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا