تکذیب کمک هزینه بلاعوض اربعین به کارکنان وزارت رفاه

مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه‌ای پرداخت کمک‌هزینه بلاعوض برای حضور کارکنان این وزارتخانه در راهپیمایی اربعین را کذب و بی‌اساس خواند.

به گزارش جهان صنعت نیوز، در این اطلاعیه آمده است: «راهپیمایی اربعین نمادی برای بقای عاشورا و یکی از جلوه‌های جبهه بین‌المللی مقاومت بوده که مردم‌محور و خودجوش است.

خبررسانی کذب علیه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر پرداخت «بلاعوض» کمک‌هزینه سفر به عراق در ایام اربعین حسینی تلاشی ناکام برای کاستن از موج عظیم محبت دلدادگان اهل‌بیت(علیهم السلام) توسط عناصر فریب‌خورده و مغرض است.

این اطلاعیه می‌افزاید: با تشکیل قرارگاه اربعین حسینی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای همه ظرفیت‌های موجود اعم از ستادی، استانی و سازمان‌های تابعه جهت خدمت‌رسانی گسترده تقسیم کار صورت گرفته است.

با توجه به درخواست‌های متعدد کارکنان وزارتخانه برای حضور در این راهپیمایی جهانی و باشکوه، مصوب شد کمک‌هزینه سفر همانند دیگر تسهیلات برای سفرهای زیارتی و سیاحتی در صورت درخواست فرد و از سرفصل رفاهیات سهم هر کارمند به وی پرداخت و به مرور و ماهانه از وی کسر شود.

پرداخت تسهیلات سفر مطابق سیستم اداری

این رویه و پرداخت تسهیلات سفر از بدیهیات سیستم اداری است. این موج‌سازی کذب، جای سؤال دارد. همچنین اشاره به ارقام عجیب و غریب در خصوص تعداد کارکنان این وزارتخانه و ساخت مسکن و ایجاد اشتغال از محل این تسهیلات برای هر مخاطب، آگاهی دور از واقعیت و صرفاً تلاشی برای به حاشیه‌بردن اصل واقعیت به نظر می‌رسد.

در ادامه این اطلاعیه نیز آمده است: امام حسین(ع) کشتی نجات همگان است. معارف حسینی، افراد مختلف را فارغ از رنگ، نژاد، مذهب و ملیت به خود جذب می‌کند. در این میان نقش دولت در بسترسازی و تسهیل حضور عاشقان حسین(ع) در این راهپیمایی مهم است. همه ارکان دولت مردمی سیزدهم در این خصوص پای‌کارند.

همچنین با توجه به درخواست شرکای اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای کمک به برپایی مواکب و نقش‌آفرینی در این رویداد عظیم بین‌المللی اعم از تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و بازنشستگی، مسیر خدمت‌رسانی و عرض ارادت ایشان خصوصاً کارفرمایان و فعالان اقتصادی نیز فراهم شده است.

این اطلاعیه در پایان می‌افزاید: بغض و کینه دشمنان اسلام در طول تاریخ نسبت به محبت خاندان پیامبر مکرم اسلام آشکار و غیرقابل کتمان است. در اعصار مختلف و به اشکال مختلف نمود پیدا می‌کند. در این میان فرمایشات مدبرانه مقام معظم رهبری چراغ راه مردم ایران و ملت امام حسین(ع) می‌باشد. ایشان در خصوص عظمت راهپیمایی میلیونی اربعین فرمودند: کار بزرگی انجام گرفته است. روزبه‌روز هم بهتر، قوی‌تر، پخته‌تر و جاافتاده‌تر می‌شود. هر سالی از سال قبل بهتر می‌شود. إن‌شاء‌الله بعد از این هم ادامه خواهد داشت. غربی‌ها هم مجبورند تماشا کنند و نتوانند تحلیل کنند. نتوانند بفهمند و ضربه‌ این حرکت را هم خواهند خورد.»

منبع: ایسنا

سیاسی
شناسه : 367204
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا