محدودیت‌های ترافیکی در جاده چالوس و هراز اعلام شد+جزئیات

محور‌های کندوان و هراز امروز جمعه ۲۰ مرداد ماه در صورت وجود ترافیک سنگین یکطرفه می‌شوند.

به گزارش جهان صنعت نیوز، محدودیت‌های ترافیکی که از چهارشنبه ۱۸ مرداد در برخی محور‌های مواصلاتی مازندران آغاز شده بود تا ۶ صبح فردا شنبه ۲۱ مرداد ماه ادامه دارد.

مرکز مدیریت راه‌ها اعلام کرد تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز جمعه ۲۰ مرداد ماه از آزادراه تهران- شمال به مرزن آباد ممنوع است و در صورت وجود ترافیک سنگین عصرگاهی با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ از مرزن آباد به کرج و تهران یک طرفه خواهد شد.

تردد همه وسایط نقلیه در محور هراز نیز از ساعت۱۴ تا ۲۲ امروز جمعه ۲۰ مرداد در صورت وجود ترافیک سنگین از شمال به جنوب به صورت مقطعی یک طرفه می‌شود.

بر اساس این گزارش تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس، تردد همه تریلر‌ها از محور هراز و تردد کامیون و کامیونتها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ امروز جمعه ۲۰ مرداد ماه در محور هراز ممنوع خواهد بود.

تردد موتورسیکلت‌ها به غیر از موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز ترافیکی نیز تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۱ مرداد ماه در محور‌های کندوان، هراز و سوادکوه نیز ممنوع اعلام شده است.

اجرای محدودیت‌های پیش بینی شده منوط به افزایش حجم تردد‌ها بوده و در صورت عادی بودن ترافیک با هماهنگی قبلی این محدودیت‌ها لغو و اطلاع رسانی می‌شود.

رانندگانی که قصد تردد در محور‌های مواصلاتی مازندران را دارند برای کسب اطلاعات در خصوص وضعیت راه‌ها علاوه بر سامانه ۱۴۱ با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان 

عمومی
شناسه : 367373
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا