واتس‌اپ روی قابلیت اضافه کردن چند حساب به یک دستگاه کار می‌کند

واتس‌اپ در حال آزمایش ویژگی جدید استفاده کردن همزمان از چندین حساب در یک دستگاه برای کاربران اندروید است.

به گزارش جهان صنعت نیوز، واتس‌اپ در حال آزمایش یک ویژگی جدید برای کاربران اندروید است که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا از چندین حساب در یک دستگاه استفاده کنند.

اولین بار این ویژگی در نسخه بتا برنامه WhatsApp Business  مشاهده شده بود اما طبق گزارش  WABetaInfo  ظاهراً اکنون برخی از کاربران نسخه غیرتجاری واتس‌اپ نیز این ویژگی را در آخرین نسخه بتا این برنامه برای اندروید (۲.۲۳.۱۷.۸) مشاهده کرده‌اند.

هنگامی که این ویژگی در دسترس کاربران قرار بگیرد، یک فلش در کنار کد QR موجود در تنظیمات واتس‌اپ قرار خواهد گرفت. با ضربه زدن روی این فلش، کارتی ظاهر می‌شود که حساب‌هایی را که در‌حال‌حاضر کاربر از طریق آن‌ها وارد سیستم شده‌اند به‌همراه گزینه‌ای برای افزودن یک حساب دیگر نشان می‌دهد.

این قابلیت جدید به کاربران واتس‌اپ انعطاف بسیار بیشتری در مدیریت حساب‌های شخصی و کاری خود ارائه می‌کند. در حال حاضر، برخلاف سایر سرویس‌های پیام‌رسان مانند تلگرام، کاربران فقط می‌توانند از یک حساب در گوشی‌های خود استفاده کنند. همچنین این قابلیت جدید در حال حاضر فقط در نسخه‌های بتا موجود است و هنوز تمام کاربران به آن دسترسی پیدا نکرده‌اند.

تماس‌های گروهی حداکثر ۳۲ نفره 

واتس‌اپ در چند وقت گذشته همچنین در حال آزمایش ویژگی‌های دیگری نیز بوده است. تماس‌های گروهی حداکثر ۳۲ نفره و دسته‌بندی چت‌ها از جمله ویژگی‌هایی هستند که متا در چند وقت گذشته مشغول آزمایش و توسعه آن‌ها بوده است. همچنین قابلیت‌هایی مانند به‌اشتراک‌گذاری نمایشگر هنگام تماس ویدیویی و ارسال پیام‌های ویدیویی به‌تازگی در دسترس کاربران واتس‌اپ قرار گرفته‌اند.

در حالی که واتس‌اپ به‌طور مداوم در حال آزمایش یا ارائه قابلیت‌های جدیدی برای کاربران خود است، این سرویس پیام‌رسان از نظر ویژگی‌ها و پیشرفت بسیار عقب‌تر از رقبای خود مانند تلگرام و سیگنال است. در واقع بسیاری از ویژگی‌هایی که متا به واتس‌اپ اضافه می‌کند، قبلاً در سایر برنامه‌ها وجود داشته باشد. حالا نیز قابلیت اضافه کردن چندین حساب به یک دستگاه در حال آزمایش است و پس از آن در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت./ دیجیاتو

دانش و فناوری
شناسه : 367509
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا