قیمت اتوبوس اربعین مشهد تا مهران چند؟

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: نرخ مصوب بلیت اتوبوس وی آی پی (۲۵ صندلی) در ایام سفر اربعین از مشهد به پایانه مرزی مهران در استان ایلام ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال تعیین شده است.

‌به گزارش جهان صنعت نیوز، رضا صحراگرد روز یکشنبه افزود: نرخ مصوب بلیت اتوبوس ۳۲ صندلی از مشهد به مهران ۱۲ میلیون و ۳۴۰ هزار ریال و این نرخ برای اتوبوس عادی (۴۴ صندلی) نیز هشت میلیون و ۸۱۰ هزار ریال تعیین شده است.

وی گفت: قیمت بلیت اتوبوس وی آی پی مشهد به مرز خسروی در استان کرمانشاه نیز ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال، قیمت بلیت اتوبوس ۳۲ صندلی ۱۱ میلیون و ۸۴۰ هزار ریال و قیمت بلیت اتوبوس عادی ۴۴ نفره در این مسیر نیز هشت میلیون و ۴۶۰ هزار ریال اعلام شد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی بیان داشت: امسال مرز باشماق در استان کردستان نیز برای تردد زائران اربعین آماده سازی شده است و قیمت مصوب بلیت‌اتوبوس ۲۵ صندلی (وی آی پی) زائران از مشهد به پایانه مرزی باشماق نیز ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال است.

صحراگرد بیان داشت: به زودی پیش فروش بلیت در ایام اربعین با نرخ مصوب در سامانه های اینترنتی فروش بلیت اعمال خواهد شد و شرکتهای حمل و نقل و ناوگان در سطح کشور ملزم به رعایت نرخ های یاد شده هستند.

ایرنا

اجتماعی و فرهنگی
شناسه : 367843
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا