رسیدگی فوری کمیسیون امنیت ملی مجلس به حادثه تروریستی شاهچراغ

اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از رسیدگی فوری این کمیسیون به حادثه تروریستی شاهچراغ(ع) و اعزام هیأت بررسی به محل حادثه خبر دادند.

به گزارش جهان صنعت نیوز، ابراهیم عزیزی بیان کرد: وظیفه کمیسیون امنیت ملی مجلس است که بررسی اینچنین اتفاقات را به قید فوریت در دستور کار قرار دهد. وی افزود: اگر نیاز به اعزام هیأت‌هایی به محل حادثه برای بررسی بیشتر باشد، این کار انجام خواهد شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: تاکنون هشت نفر مجروح و یک نفر شهید شده اند.

همچنین سید علی آقازاده دافساری دیگر عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ما هم از رسانه‌ها موضوع اقدام تروریستی امشب شیراز را مطلع شدیم. به نظر می‌رسد داعش مسئولیت این حمله تروریستی را بر عهده گرفته است.

وی ادامه داد: قرار است کمیسیون امنیت ملی مجلس به این مسأله ورود کند.

عامل حادثه دستگیر و تحت بازجویی است

اسماعیل قزل سفلی معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس گفت: یک عامل تکفیری عصر امروز با سلاح گرم وارد حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) شد. از ورودی اقدام به تیراندازی به سمت زائران و خادمان کرد.

وی ادامه داد: در این حادثه تاکنون یک نفر شهید و هشت نفر دیگر مجروح یا مصدوم شده اند. که همه آنها به مراکز درمانی منتقل و تحت مداوا قرار دارند. یک نفر عامل این حادثه تروریستی با ورود به موقع ماموران امنیتی و انتظامی دستگیر و در حال حاضر تحت بازجویی قرار دارد.

چهارم آبان سال گذشته هم در حمله تروریستی به حرم شاهچراغ ۱۳ نفر شهید و ۲۵ نفر مجروح شدند. عوامل این حمله تروریستی در تیرماه امسال اعدام شدند.

منبع: ایرنا

حوادث
شناسه : 367967
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا