ترافیک سنگین در جاده چالوس

رئیس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیک در سه محور منتهی به این استان در جاده کندوان، آزاد راه تهران شمال و هراز را در زمان حاضر سنگین اعلام کرد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، سرهنگ یدالله جهان تاب: در مسیر جنوب به شمال جاده چالوس در محدوده های تونل کندوان و ولی آباد ترافیک خودرو سنگین گزارش شده است.

وی وضعیت ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز در محدوده وانا را نیز سنگین اعلام کرد. در آزاد راه تهران شمال در محدوده سنگان نیز ترافیک خودرو سنگین است.

وی با بیان اینکه محورهای شمالی هم اکنون فاقد هرگونه مداخلات جوی است. خاطرنشان کرد: در محور فیروزکوه تردد خودروها به‌صورت عادی و روان در جریان است.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به حجم بالای تردد خودرویی در محورهای ارتباطی این استان، از رانندگان وسایل نقلیه خواست. علاوه بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند. تا سفر امن و ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

محدودیت های ترافیکی در جاده های ارتباطی

سرهنگ جهان تاب همچنین از اعمال اجرای طرح محدودیت های ترافیکی در جاده های ارتباطی این استان با هدف تسهیل در تردد خودرویی خبرداد.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره های ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است. برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد. حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.

رئیس پلیس راه مازندران محدودیت‌های ترافیکی در محورهای ارتباطی این استان را به شرح زیر اعلام کرد:

تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۲۵ مردادماه تا ساعت ۶صبح روز شنبه ۲۸ همین ماه از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است. تنها تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

محور کندوان:

تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور کندوان مذکور از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۲۵ مردادماه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده. در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همانروز از ابتدای تونل کندوان بسمت مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد بود. تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور کندوان از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه ۲۷ مردادماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مامورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همانروز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یکطرفه خواهد بود.

به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

محور هراز:

جاده هراز از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه ۲۷ مردادماه در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب بصورت مقطعی یکطرفه خواهد بود.

تردد تمام کامیون و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۲۵ مردادماه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۶ و ۲۷ همین ماه مورخ های ۱۴۰۲/۰۵/۲۶ و ۲۷ از محور هراز ممنوع است.

اجرای این محدودیت ها منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود. در صورت عادی بودن وضعیت ترافیک، با هماهنگی، اجرای محدودیت ها لغو خواهد شد.

منبع: ایرنا

مسکن
شناسه : 368428
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا