ساخت استیکر با هوش مصنوعی در واتس‌اپ ممکن شد

واتس‌اپ سرگرم آزمایش برای امکان ایجاد استیکرهای سفارشی با استفاده از هوش مصنوعی مولد است.

به گزارش جهان صنعت نیوز، وب سایت WABetaInfo گزارش کرد که این ویژگی برای تعداد اندکی از آزمایش‌کنندگان از طریق برنامه بتای گوگل پلی، قابل دسترس شده است.

کسانی که در این آزمایش شرکت دارند، هنگامی که کیبورد را در تب استیکر باز می‌کنند، یک دکمه «تولید» (Create) را مشاهده خواهند کرد. این هوش مصنوعی، استیکرهایی را به شما نشان خواهد داد تا از میان آنها انتخاب کرده و به اشتراک بگذارید. این استیکرها به راحتی قابل تشخیص هستند و دریافت کننده، وقتی آنها را می‌بیند ممکن است مطلع شود که تولید هوش مصنوعی هستند.

آن طور که وب سایت WABetaInfo گزارش کرده است، هر استیکری که به نظرتان نامناسب یا غیراخلاقی باشد را می‌توانید به شرکت «متا» (شرکت مادر واتس‌اپ) گزارش کنید.

یک سخنگوی شرکت «متا» به وب سایت فناوری انگجت گفت: تجربه‌های هوش مصنوعی مولد ما در مراحل مختلف توسعه قرار دارند و ما مجموعه‌ای از آنها را به صورت عمومی در یک ظرفیت محدود، آزمایش می‌کنیم.

بر اساس گزارش انگجت، هوش مصنوعی مولد امسال وارد بخش‌های بیشتر از اپلیکیشن‌های محبوب شده و از این رو، مشاهده این که واتس‌اپ، استیکرهای ساخته شده با هوش مصنوعی را معرفی می‌کند، غیرمنتظره نیست. این ابزار می‌تواند باعث شود چت‌های واتس‌اپ شخصی‌تری به نظر برسند و افراد مجبور نباشند از استیکرها، تصاویر متحرک و تصاویر کمدی تکراری، استفاده کنند. طبق گزارش‌ها، ویژگی مشابه به اینستاگرام و مسنجر هم اضافه خواهد شد./ایسنا

دانش و فناوری
شناسه : 368599
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا