آغاز به کار نمایشگاه اتومبیلیتی ۲۰۲۳ با حضور گروه صنعتی ایران خودرو

نمایشگاه اتومبیلیتی ۲۰۲۳ مسکو، با حضور سفیر ایران در کشور روسیه، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و مقامات دولتی و بخش خصوصی دو کشور آغاز به کار کرد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، سفیر ایران در روسیه، در مراسم افتتاح نمایشگاه اتومبیلیتی ۲۰۲۳ مسکو، با بیان این که شرکت های خودرویی جمهوری اسلامی ایران امروز حضور بسیار خوبی هم در این نمایشگاه داشته و هم در حال دستیابی به جایگاه خوبی در بازار روسیه هستند. گفت: ایران خودرو و سایپا، دو خودروساز بزرگ جمهوری اسلامی ایران، امروز در این نمایشگاه حضور دارند.

کاظم جلالی، با بیان این که به دلیل اهمیت این نمایشگاه برای دو خودروساز بزرگ ایران، مدیران عامل ایران خودرو و سایپا شخصا در این نمایشگاه حضور یافته اند. اظهار کرد: بنابراین وضعیت ممتازی برای گفت و گو و ایجاد زمینه همکاری های بزرگ فراهم شده است.
وی با تاکید بر این که خوش بختانه روابط دو کشور جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه روز به روز در حال ارتقاست و در حوزه های مختلفی همکاری صورت می گیرد. عنوان کرد: حوزه خودرو نیز یکی از حوزه هایی است که می توان در آن همکاری ها را گسترش داد.
سفیر ایران در روسیه، یادآور شد: بی تردید همان طور که در نمایشگاه سال گذشته استقبال بسیار خوبی هم از سوی شرکت های ایرانی و هم از سوی طرف های روس صورت گرفت. نمایشگاه امسال نیز فرصت بسیار خوبی برای گسترش سطح همکاری ها خواهد بود.
گفتنی است، نمایشگاه اتومبیلیتی ۲۰۲۳ مسکو که از امروز ۳۰ مرداد تا دوم شهریورماه در شهر مسکو دایر است. فرصتی برای صنعتگران کشور در زمینه توسعه سهم بازار در این کشور به شمار می رود و طبق برنامه ریزی صورت گرفته، در جریان برگزاری این نمایشگاه، نشست های تخصصی نمایندگان ایران خودرو با خودروسازان و قطعه سازان دیگر کشورها و انجمن های تخصصی صنعت خودرو و قطعه سازی روسیه در دستور کار قرار دارد.

منبع: ایکو پرس

خودرو
شناسه : 369718
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا