شناور سازی ساعت ها به نتیجه رسید؟

مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران گفت: نگاه مدرسه‌محوری در تصمیمات ترافیکی، کارویژه اصلی مورد انتظار از مناطق است.

به گزارش جهان صنعت نیوز، مهدی گلشنی در چهل و سومین جلسه شورای معاونان حمل و نقل و ترافیک مناطق ۲۲ گانه پایتخت، بر رفع گره‌های ترافیکی اطراف مدارس و تأمین ایمنی حداکثری حمل و نقل دانش‌آموزان تاکید کرد. افزود: موضوع آمادگی برای استقبال از مهر، یکی از مهم‌ترین و پُرمسئولیت‌ترین اقدامات ترافیکی برای مدیریت شهری است. تلاش می‌کنیم تا بهترین عملکرد خود را در این حوزه انجام دهیم.

وی تاکید کرد: تمام مناطق برای تمامی مدارس واقع در هر منطقه باید یک برنامه مدیریت ترافیک داشته باشند. افزون بر انجام اقدامات اجرایی در حوزه ترافیک، در زمینه موضوعاتی همچون رفع گره‌های ترافیکی، تقویت ایمنی، ساماندهی حمل و نقل همگانی، آموزش و اطلاع‌رسانی نیز برنامه ریزی لازم را انجام دهند.

وی در ادامه مصوبات ستاد استقبال از مهر، اهمیت و ضرورت هم‌افزایی آموزش و پرورش و شهرداری تهران را یادآور شد. اظهار کرد: سرویس مدارس، یکی از دغدغه‌های اصلی و جدی حمل و نقلی در پایتخت است.

شناورسازی ساعت‌ها و بهبود وضعیت ترافیک

گلشنی با بیان اینکه موضوع سرویس مدارس، تکلیفی است که ساماندهی آن بر عهده سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی گذاشته شده است. با تلاش همکاران آن سازمان، اقدامات مهم و مؤثری در جهت جابه‌جایی ایمن و مناسب دانش‌آموزان برای مهرماه در دست انجام است. تصریح کرد: طبق آمار مرکز کنترل ترافیک و گزارش پلیس راهور، شناورسازی ساعت‌ها در سال گذشته، ۱۵ درصد به بهبود وضعیت ترافیک آغاز مهر کمک کرد.

مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران در خاتمه خاطرنشان کرد: تعیین تکلیف شناورسازی ساعت‌ها در جلسات مشترک با استانداری تهران به نتیجه رسیده و مصوبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ هیئت وزیران برای همه دستگاه‌ها لازم‌الاجراست.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اجتماعی و فرهنگی
شناسه : 369759
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا