افزایش ساعت فروش ارز اربعین در شعب بانک‌های عامل +جزئیات

بانک مرکزی ۶ بانک عامل فروش ارز اربعین را مکلف کرد به منظور توزیع تقاضا مربوط به ارز اربعین در ساعات مختلف روز و پایداری سامانه ها، در فروش های حضوری این بانک‌ها، شعب کشیک فعال تا ساعت ۱۸ ایام کاری اقدام کنند.

به گزارش جهان صنعت نیوز، بانک مرکزی شش بانک عامل سپه، ملی ایران، تجارت، پست بانک، صادرات و پارسیان مکلف کرد به منظور توزیع تقاضا مربوط به ارز اربعین در ساعات مختلف روز و پایداری سامانه ها، ترتیبی اتخاذ کنند که در فروش های حضوری بانک های عامل نسبت به معرفی شعب کشیک فعال تا ساعت ۱۸ ایام کاری در مراکز پرتقاضا اقدام و اطلاع رسانی نمایند.

همچنین بانک مرکزی از بانک های عرضه کننده ارز اربعین خواست به قید فوریت شرایط فروش ارز اربعین در سرفصل مذکور برای تمامی مراجعین بدون محدودیت داشتن یا افتتاح حساب در بانک ها فراهم کنند.

گفتنی است، محمدرضا فرزین رئیس کل بانک مرکزی نیز به مدیران عامل بانک‌ها تأکید کرد: بانکها با برنامه ریزی مدون ضمن عرضه ارز اربعین به نحوه مناسب، از ایجاد صف و ازدحام در شعب در این خصوص جلوگیری و بسترهای بانکداری الکترونیک را در این زمینه به خدمت گیرند.

بانک مرکزی اعلام کرده است: زائران گرامی در صورت بروز هرگونه مشکل در دریافت ارزاربعین پس از مراجعه به شعب منتخب و نیز مشاهده ازدحام احتمالی می‌توانند مراتب را جهت پیگیری با ذکر نام شعبه و شهر از طریق شماره تماس ۲۹۹۵۳۶۱۲-۰۲۱ از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۵ عصر به بانک مرکزی اعلام کنند.

تسنیم

 

بانک و بیمه
شناسه : 370348
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا