ارتقاء جزیره کیش در عرصه پزشکی کشور با تعامل و همکاری سازمان و کادر پزشکی بیمارستان کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر تعامل هر چه بیشتر میان سازمان و کادر پزشکی و درمانی فعال در بیمارستان جزیره را امری مهم در راستای رفع موانع و بهبود و ارتقاء وضعیت درمانی و دستیابی جزیره کیش به جایگاهی شایسته و والا در عرصه پزشکی کشور عنوان کرد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، رحیم سرهنگی شامگاه روز چهارشنبه یکم شهریور در مراسم گرامیداشت روز پزشک که با حضور جمعی از پزشکان و کارکنان بیمارستان کیش در هتل شایان برگزار شد، ضمن تبریک و قدردانی از زحمات شبانه روزی کادر درمانی جزیره با بیان این که جامعه پزشکی در نزد همه ملت‌ها از جمله در میهن اسلامی از شان و منزلت ویژه ای برخوردار هستند گفت: امید است با تعامل و همدلی هرچه بیشتر میان سازمان منطقه آزاد کیش و کادر پزشکی و درمانی جزیره هر چه سریع تر در راستای رفع موانع و بهبود و ارتقاء وضعیت درمانی کیش تلاش کرده تا بتوانیم جزیره کیش را به جایگاهی شایسته و والا در عرصه پزشکی و خدمات درمانی برسانیم.

سرهنگی با بیان ابن که دلیل اصلی علاقه مردم به پزشکان و دانش پزشکی، اشراف توأمان این قشر شریف به دو ساحت دانش و اخلاق است افزود: پزشکان ایرانی دارای جایگاه ویژه‌ای هستند و ایرانیان در طول تاریخ پرافتخار کشورمان، ستارگان درخشانی را در این عرصه تقدیم جامعه بشریت کرده اند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه افزود: پزشکان و کادر درمانی کشور در برهه های خطیری همچون هشت سال دفاع مقدس و دوران همه‌گیری کرونا، ایثار و فداکاری مثال زدنی از خود نشان داده اند.

وی اظهار داشت: پزشکان ایرانی در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز به افتخارات علمی فراوانی دست یافته اند و با رسیدن به قله‌های تخصص و نوآوری، استقلال کشورمان را در حیطه‌های درمان، داروسازی و تجهیزات پزشکی تضمین کرده اند.

رحیم سرهنگی نامگذاری زادروز حکیم و نابغه بزرگ مشرق زمین ابوعلی سینا به روز پزشک را انتخابی شایسته و برازنده پزشکان دانشمند و متعهد ایرانی عنوان کرد و گفت: مردان و زنان سختکوش و متعهد فعال در حوزه پزشکی دانش و آگاهی خود را با سختی بسیار به دست آورده و آن را به صفات اخلاقی ویژه‌ای آراسته اند چرا که محرم اسرار و مرهم آلام جسمی و روحی بیماران خویش هستند. 

سازمان منطقه آزاد کیش

اجتماعی و فرهنگی
شناسه : 370377
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا