آیفون ۱۵ با رنگ‌های متفاوت به بازار می‌آید

اپل قصد دارد امسال در آیفون‌های پرو به‌جای رنگ‌های طلایی و ارغوانی از خاکستری تایتان و آبی تیره استفاده کند.

به گزارش جهان صنعت نیوز، اپل احتمالاً اواخر شهریور ماه، کنفرانس مطبوعاتی جدیدی برای رونمایی آیفون ۱۵ برگزار می‌کند. هر چهار گوشی خانواده‌ی آیفون ۱۵ به درگاه USB-C و داینامیک آیلند(حفره‌ی کپسولی) نمایشگر مجهز خواهند بود و مدل‌های پرو به‌جای فولاد ضد زنگ از فریم تیتانیومی استفاده خواهند کرد.

درحالی‌که فاصله‌ی زیادی تا رونمایی آیفون‌های نسل جدید نداریم، نشریه‌ی ۹to5Mac در گزارشی اختصاصی به‌نقل از منابع آگاه ادعا کرده که اپل امسال در آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس با رنگ طلایی خداحافظی می‌کند.

اپل می‌خواهد آیفون‌های رده‌بالای ۲۰۲۳ را به‌جای طلایی در رنگ خاکستری تایتان (Titan Gray) در دسترس قرار دهد. ظاهراً اپل قصد دارد رنگ ارغوانی را نیز کنار بگذارد و سراغ آبی تاریک برود. رنگ خاکستری تایتان اپل از نقره‌ای و سفید، تاریک‌تر است و روشن‌تر از مشکی فضایی یا گرافیتی به‌نظر می‌رسد.

این رندر که چند هفته پیش فاش شد، رنگ‌های منتسب‌به آیفون ۱۵ پرو و پرو مکس را نمایش می‌دهد
شایعات می‌گویند آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس در رنگ‌های مشکی، سبز، آبی، زرد و صورتی روانه‌ی بازار می‌شوند. قیمت آیفون ۱۵ ممکن است در خارج از آمریکا افزایش یابد. برخی از افشاگران به افزایش قیمت موبایل آیفون ۱۵ در ایالات متحده نیز اشاره کرده‌اند.

منبع:زومیت

دانش و فناوری
شناسه : 370604
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا