آخرین قیمت سکه چند؟

قیمت سکه امامی دیروز در محدوده 27 میلیون و 700 هزار تومان قرار داشت اما در بازار امروز با رشد 200 هزار تومانی به 27میلیون و 900هزار تومان رسید

به گزارش جهان صنعت نیوز، قیمت دلار امروز، سه‌شنبه هفتم شهریور ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با کاهش نامحسوس دو تومانی داشت. نسبت به روز قبل در سطح ۴۱ هزار و ۲۸۸ تومان قرار گرفته است.

همچنین قیمت یورو امروز با افزایش جزیی ۴۲ تومانی نسبت به روز گذشته در سطح ۴۴ هزار و ۶۲۸ تومان قرار گرفته است.

در همین راستا قیمت درهم امارات نیز با رقم ۱۱ هزار و ۲۴۲ تومان بر تابلو درج شده است که نسبت به روز گذشته تغییر جزیی داشته است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۷ هزار و ۵۳۵ تومان، ۴۰ هزار و ۵۷۰ تومان و ۱۰ هزار و ۲۲۰ تومان درج شده است.

قیمت انواع ارز

قیمت انواع ارز در سایت کانون صرافان امروز با کاهش دلار و افزایش درهم و یورو همراه شده است.

قیمت دلار امروز ‌سه‌شنبه هفتم شهریور ۱۴۰۲ به صورت توافقی در سایت کانون صرافان ایرانیان با کاهش دو تومانی نسبت به روز گذشته بطور میانگین ۴۱ هزار و ۲۸۷ تومان اعلام شده است.

در همین سایت قیمت یورو توافقی نیز امروز با افزایش ۴۲ تومانی نسبت به روز گذشته رقم میانگین ۴۴ هزار و ۶۲۷ تومان برای آن درج شده است.

قیمت درهم امارات به صورت توافقی بطور میانگین معادل ۱۲ هزار و ۹۰۲ تومان اعلام شده که با افزایش ۷۸ تومانی همراه شده است.

قیمت دلار در بازار آزاد

این نرخ‌ها در حالی است که قیمت دلار در بازار آزاد یعنی قیمتی که بانک مرکزی آن را غیررسمی می‌خواند. در سطح بالاتری قرار دارد. قیمت دلار در بازار آزاد با اختلاف تقریبا ۸ هزار تومانی در کف کانال ۴۹ هزار تومان قرار دارد.

طبق اعلام کانون صرافان، قیمت انواع سکه امروز تقریبا بدون تغییر بوده است.

قیمت سکه امامی امروز همانند روز گذشته نوسان قابل توجهی نداشته. به طور میانگین رقم ۲۷ میلیون و ۸۶۱ هزار تومان برای آن درج شده است.

همچنین در سایت اتحادیه طلا، سکه امامی نیز در کانال ۲۷ میلیون تومانی قرار دارد. رقم ۲۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان برای آن درج شده است..

قیمت نیم سکه نیز در صرافی‌های مجاز در سقف کانال ۱۴ میلیون تومان قرار دارد. رقم میانگین ۱۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان را نشان می‌دهد. نسبت به روز گذشته حدود ۱۰ هزار تومان کاهش داشته است.

قیمت ربع سکه در کانون صرافان رقم میانگین ۹ میلیون و ۹۵۵ هزار تومان برای آن اعلام شده است.

منبع: اقتصاد نیوز

طلا و ارز
شناسه : 371593
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا