با حضور وزیر راه و شهرسازی؛

۵۴۷ واحد مسکن ملی در قم افتتاح شد

طی مراسمی با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل بانک مسکن ۵۴۷ واحد آماده نهضت مسکن ملی افتتاح شد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، سیدعباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن در این مراسم با تشریح عملکرد بانک در اجرای طرح نهضت مسکن ملی در استان قم اظهار کرد: با تسهیلات‌دهی و تامین اعتبار کامل این بانک در شهریور سال گذشته تعداد ۵۳۲ واحد در قالب پروژه‌های «زیتون ۶ تا ۱۰ قم» در سطح کشور تقسیط و کلید واحدهای مسکونی به متقاضیان تحویل شد.

وی افزود: امروز پروژه‌های «زیتون ۱۳، ۱۴ و ۱۵» به تعداد ۵۴۷ واحد به بهره برداری کامل رسید که تامین مالی کامل این پروژه ها نیز از طرف بانک مسکن انجام شده است.

وی یادآور شد: به طور کلی تعداد ۶۵۰ پروژه و بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی به بانک مسکن استان قم معرفی شده که از این تعداد به تعداد ۱۰۷۱۰ واحد در قالب ۳۴۱ پروژه، ۲۲ میلیارد ریال سهم الشرکه پرداخت شده است.

مدیرعامل بانک مسکن گفت: پس از تشریح آخرین وضعیت انجام تکالیف بانک در پرداخت تسهیلات در طرح نهضت ملی مسکن به ناترازی منابع بانک در مصارف پرداختی به این طرح اشاره کرد و خواستار تجمیع منابع سازمان‌ها و شرکت های تابعه مجموعه راه وشهرسازی استان در بانک مسکن برای ادامه روند تامین مالی طرح شد.

حسینی با بیان اینکه بانک مسکن با تمام ظرفیت و توان همچنان پای کار در اجرای طرح نهضت ملی مسکن است تصریح کرد: امیدواریم با مساعدت و دستور استاندار، شرکت‌های خصوصی و پیمانکاران راه و شهرسازی و بنیاد مسکن، گردش مالی و منابع خود را به بانک مسکن انتقال دهند تا با تقویت نقدینگی بانک بتوانیم در راستای تامین مالی پروژه های نهضت ملی مسکن گام موثرتری برداریم.

تسنیم

مسکن
شناسه : 371702
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا