عسگریان: دهک‌های چهارم و پنجم مشمول طرح اعتبار مضاعف کالابرگ الکترونیکی شدند

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از امروز خانوارهای دهک‌های چهارم و پنجم نیز می‌توانند با خرید حداقل ۲۰۰ هزار تومان از اعتبار مضاعف ۱۲۰ هزار تومانی بهره‌مند شوند.

به گزارش جهان صنعت نیوز، «علیرضا عسگریان» با اشاره به پوشش دهک‌های چهارم و پنجم در طرح افزایش اعتبار کالابرگ الکترونیکی، اظهار داشت: با آغاز این مرحله، ۴۸ میلیون نفر از جمعیت کشور از مزایای طرح ملّی کالابرگ الکترونیک بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: خانوارهای دهک اول تا پنجم می‌توانند در قالب طرح کالابرگ‌الکترونیکی یک ماه زودتر از واریز یارانه خود با خرید حداقل ۲۰۰ هزار تومان از ۱۱ قلم کالای اعلام شده، مشمول ۱۲۰ هزار تومان اعتبار مضاعف شوند.

عسگریان گفت: هم‌اکنون در سراسر کشور و در جهت ایجاد دسترسی راحت و سریع برای مردم ۱۱۱ هزار فروشگاه به طرح ملّی کالابرگ الکترونیک متصل شده‌اند.

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون با تأکید بر اینکه میزان دسترسی هر نفر به فروشگاه‌های طرح کالابرگ الکترونیکی به کمتر از ۳۰۰ متر رسیده است، افزود: مردم با نصب برنامه کاربردی «شما» علاوه بر اطلاع از میزان اعتبار خود می‌توانند آدرس فروشگاه‌ها را مشاهده کنند.

 

اجتماعی و فرهنگی
شناسه : 372104
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا