افزایش ظرفیت در پروازهای داخلی

مدیرعامل یک شرکت هواپیمایی گفت: با ورود ۴ فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ روزانه ۶۰۰ صندلی به ظرفیت هوایی اضافه می شود.

به گزارش جهان صنعت نیوز، حمید رضا فتوحی گفت: با برنامه ریزی های راهبردی که صورت گرفت. موفق به دریافت گواهینامه بین المللی در شرکت هواپیمایی شده ایم.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی اروان گفت: پس از ممیزی بازرسی های گسترده و دریافت صلاحیت های پرواز و تایید های بازرگانی موفق به دریافت گواهینامه بهره‌برداری هوایی شده ایم.

او می‌گوید: روزانه یک پرواز مستقیم به مشهد انجام می شود. شیراز هم هفته ای سه روز پرواز مستقیم دارد. بوشهر، کیش، قشم و بندر عباس هم پرواز برقرار است. همزمان با توسعه ظرفیت در پروازهای داخلی پرواز به ۴ شهر های دیگر هم داریم‌.

فروش بلیت به صورت سیستمی

او گفت: برای توسعه ناوگان برنامه خوبی داریم. فعلا برای شروع پروازهای عتبات مجوز صادر شده که از امروز آغاز شده است. بخش عمده ای از ناوگان به جامعه فرهنگیان اختصاص یافته است.

او گفت: ۴ فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ داریم. ۲ فروند آن ملکی بوده و بخش عمده ای از ناوگان از سال ۱۴۰۰ وارد این شرکت شده است‌. میانگین سنی این ناوگان ۲۰ الی ۲۵ سال است.

مدیرعامل اروان گفت: بلیت پروازهای داخلی و خارجی به هیچ عنوان از طریق چارتر به فروش نمی روند. تمامی فروش بلیت ها به صورت سیستمی خواهد بود.

کاهش میزان تاخیرهای پروازی

فتوحی گفت: با اضافه شدن میانگین ۱۵۰ صندلی روزانه ۶۰۰ صندلی به ظرفیت بخش هوایی اضافه خواهد شد.

او بیان کرد: خط قرمزی تمامی شرکت های هواپیمایی ایمنی در پرواز ها است.  هدف اصلی کاهش میزان تاخیرهای پروازی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسکن
شناسه : 372656
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا