قائم‌مقام دبیرکل و معاون اجرایی اتاق تهران معرفی شد

با حکم بهمن عشقی، دبیرکل اتاق تهران، سپهر برزی‌مهر به عنوان قائم‌مقام و معاون اجرایی دبیرکل معرفی شد و کار خود را در اتاق تهران آغاز کرد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، با حکم بهمن عشقی، دبیرکل اتاق تهران. سپهر برزی‌مهر به عنوان قائم‌مقام و معاون اجرایی دبیرکل معرفی شد. کار خود را در اتاق تهران آغاز کرد.

در نشستی با حضور رئیس، دبیرکل، معاونان و مدیران و کلیه کارکنان اتاق تهران. سپهر برزی‌مهر به عنوان قائم‌مقام دبیرکل و معاون اجرایی اتاق تهران منصوب و معرفی شد. در این نشست محمود نجفی‌عرب، رئیس اتاق تهران. با اشاره به آغاز دور جدید در اتاق تهران از ضرورت بهبود و اصلاح روندهای گذشته برای دستیابی به اهداف مشخص‌شده. گفت و بهمن عشقی، دبیرکل اتاق تهران، نیز با تاکید بر افزایش خدمات به اعضا، عنوان کرد. اتاق تهران در دوره پیش‌رو تلاش دارد. ضمن افزایش تعداد اعضای خود ، خدمت‌رسانی به اعضا را از نظر کمی و کیفی توسعه دهد.

سوابق و تجربیات سپهر برزی‌مهر

او در ادامه با اشاره به سوابق و تجربیات سپهر برزی‌مهر در حوزه تشکل‌های بخش خصوصی، تاکید کرد. این انتصاب برای افزایش کارآمدی و اثربخشی واحدهای اجرایی و خدماتی اتاق مانند معاونت توسعه عضویت. معاونت توسعه خدمات کسب‌وکار، مدیریت امور مالی، مدیریت امور اداری و پشتیبانی. مدیریت منابع انسانی و امور حقوقی صورت گرفته است. ضمن اینکه برزی‌مهر به عنوان قائم‌مقام دبیرکل در صورت ضرورت در سایر بخش‌ها نیز با هماهنگی دبیرکل می‌تواند عمل کند.

سپهر برزی‌مهر پیش از این، سابقه فعالیت به عنوان مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری صنعت برق و انرژی و دبیر سندیکای صنعت برق را در کارنامه دارد.

منبع: اتاق بازرگانی

صنعت و معدن
شناسه : 373104
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا