پیش بینی هوا امروز ۱۸ شهریور ۱۴۰۲؛

هواشناسی از آغاز بارش‌های سیل‌آسا و کاهش دما در این استان‌ها خبر داد

سازمان هواشناسی از بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی طی امروز تا چهارشنبه در نوار شمالی کشور و کاهش ۴ تا ۸ درجه‌ای دما در برخی مناطق خبر داد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در اردبیل، شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، گیلان، مازندران، ارتفاعات شرقی تهران، فردا و دوشنبه نیز علاوه بر این مناطق در برخی مناطق گلستان، خراسان شمالی، ارتفاعات سمنان، البرز، تهران و قزوین بارندگی، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی شده است.

روز سه‌شنبه در شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، برخی مناطق گیلان و چهارشنبه نیز در برخی مناطق شمال غرب،‌گیلان، مازندران، گلستان و ارتفاعات البرز مرکزی بارندگی، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد گردوخاک روی می‌دهد.

شدت بارش‌های امروز در شمال اردبیل و ارتفاعات استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، یکشنبه در گیلان، مازندران، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی است.

فردا و روز دوشنبه دما در غرب، استان‌های ساحلی دریای خزر و شمال شرق کشور ۴ تا ۸ درجه کاهش می‌یابد.

فردا نیز در جنوب غرب کشور و استان‌های قزوین، البرز، تهران و دوشنبه تا چهارشنبه در شمال شرق و شرق کشور در برخی ساعات وزش باد شدید و در مناطق مستعد گردوخاک پیش بینی شده است. روزهای یکشنبه خلیج‌فارس و یکشنبه و دوشنبه دریای خزر مواج است.

 امروز آسمان شهرهای زیارتی عراق صاف همراه با وزش باد گاهی وزش باد شدید و احتمال وقوع پدیده گردوخاک پیش‌بینی شده است. بیشینه دما شهرهای کربلا، نجف، کاظمین و سامرا طی امروز به ترتیب ۴۳ درجه، ۴۴، ۴۱ و ۴۱ درجه خواهد بود.

بیشینه دمای شهرهای شلمچه، چذابه و مهران نیز به ترتیب ۴۶ درجه، ۴۶ و ۴۳ درجه پیش‌بینی شده است. 

تسنیم

عمومی
شناسه : 373640
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا