در نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات رونمایی شد؛

«بوم بوم» و «چندغله ساقه طلایی» دو محصول جدید مینو

مینو در نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات از دو محصول جدید خود با نام‌های «بوم بوم» و «بیسکویت چندغله ساقه طلائی» رونمایی کرد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، بیست‌ودومین نمایشگاه بین‌‌المللی شیرینی و شکلات در حالی برگزار شد که گروه صنعتی مینو یکی از شرکت‌های فعال در آن بود و از چندین محصول خود در این نمایشگاه رونمایی کرد.

گروه صنعتی مینو با بیش از ۸۰۰ محصول تولیدی شرکت های صنعتی مینو، صنعتی پارس مینو، صنایع غذایی مینو شرق، شوکوپارس، صنایع غذایی مینو فارس، قاسم ایران، پارس گستر مینو، صادراتی پرسوئیس، صنایع غذایی و آشامیدنی مینو زاگرس و شرکت توسعه فروشگاه های زنجیره ای پیوند (مینومارت) با هدف نمایش دستاوردها و محصولات مرتبط با صنعت شیرینی و شکلات در این نمایشگاه حضور داشت.

بوم بوم مینو رونمایی شد

در اولین روز نمایشگاه، مینو از محصول جدید خود به نام «بوم بوم» رونمایی کرد. این خوراکی چند غله حاوی ویتامین‌های گروه ب، فیبر و سبوس گندم است که مصرف آن بخشی از نیازهای روزانه بدن را به این مواد برطرف می‌کند. با افزودن کمی شیر به این محصول در کاسه‌ای کوچک، صبحانه‌ای مغذی، سیرکننده و انرژی‌بخش فراهم خواهد شد.

 

 

بیسکویت چندغله ساقه طلائی 

در سومین روز نمایشگاه با حضور مدیرعامل گروه صنعتی مینو از محصول جدید دیگری به نام بیسکویت چندغله ساقه طلائی رونمایی شد. بیسکویت‌ چند غله ساقه طلایی با آرد گندم، جو دوسر، جو، برنج، چاودار و سبوس گندم تهیه شده است.

این ترکیبات مزایای زیادی برای سلامتی و تقویت سیستم ایمنی بدن دارد. از جمله مزایا این محصول می‌توان به کمک به کاهش فشار خون و کاهش کلسترول بالای خون اشاره کرد. همچنین این بیسکویت‌ سرشار از فیبر است و برای دستگاه گوارش و عملکرد صحیح آن مفید بوده، سلامت روده را بهبود بخشیده و به سیستم ایمنی بدن در جهت مبارزه با سلول‌های سرطانی کمک می‌کند.

 

در پایان گفتنی است که گروه صنعتی مینو در ۱۶ آبان سال ۱۳۳۸ فعالیت تولیدی خود را با تاسیس شرکت صنعتی پارس مینو آغاز نمود. مینو از ابتدای فعالیت و در طول بیش از نیم قرن حیات صنعتی خود، نقش محوری و پیشتاز را در صنایع غذایی، دارویی و آرایشی بهداشتی کشور ایفا نموده است.

سپس با تاسیس شرکت خوراک، جهت توزیع مواد غذایی و دارویی و شرکت صنعتی مینو جهت تولید مواد غذایی در استان زنجان و اخذ لیسانس تولید از شرکتهای معتبری چون ساندوز سوئیس، بوتس و سرل انگلستان در گروه اقلام دارویی و اورال فرانسه در بخش آرایشی و بهداشتی توسعه یافت.

گروه صنعتی مینو به عنوان نامی آشنا و برندی شناخته شده برای تمام مردم ایران و کشورهای منطقه با نزدیک به ۶۴ سال تولید توامان و عملکردی رو به رشد، به بخش جدا ناشدنی از حافظه‌ی نوستالژیک مردم ایران تبدیل شده است و هم اینک جز برندهای ماندگار صنعت ایران است که با ۶ شرکت بورسی بخش اعظمی از پرتفوی صنعت غذایی ایران در بازار سرمایه را به خود اختصاص داده است و در برخی گروه‌های کالایی همچنان انتخاب اول مردم به حساب می‌آید.

صنعت و معدن

شناسه : 374021
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا