ترافیک سنگین شبانه در محورهای منتهی به مازندران

رئیس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیک در محورهای منتهی به این استان در جاده کندوان، آزاد راه تهران شمال و همچنین هراز را در زمان حاضر سنگین اعلام کرد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، سرهنگ یدالله جهان‌تاب روز دوشنبه اظهار داشت. در مسیر جنوب به شمال جاده چالوس حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده هریجان. ترافیک خودرو سنگین گزارش شده است.

وی وضعیت ترافیک در مسیر جنوب به شمال آزاد راه تهران شمال در محدوده تونل شماره ۱۸. حدفاصل تونل البرز تا پل زنگوله و همچنین در مسیر جنوب به شمال جاده هراز. محدوده های شاهاندشت و سه راهی چلاو را نیز در زمان حاضر سنگین اعلام کرد.

این مقام مسوول با بیان اینکه محورهای شمالی هم اکنون فاقد هرگونه مداخلات جوی است. خاطرنشان کرد: در محور فیروزکوه، تردد خودرها بصورت عادی و روان در جریان است.

رئیس پلیس راه مازندران از رانندگان وسایل نقلیه خواست علاوه بر مدیریت سفر و عایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی. از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کند. تا سفری امنی و ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

خودروی راننده متخلف ۷۲ ساعت به توقفگاه منتقل خواهد شد

سرهنگ جهان‌تاب از اعمال اجرای طرح محدودیت‌های ترافیکی ویژه تعطیلات پایان هفته در صورت پرحجم بودن تردد خودرویی. محورهای ارتباطی مازندران خبرداد و رعایت نکردن حق تقدم، صحبت کردن با تلفن همراه، سرعت و سبقت غیرمجاز. نبستن کمربند ایمنی و حرکت در شانه خاکی را از جمله تخلفات حادثه‌ساز عنوان کرد. ادامه داد: پلیس به‌ شدت با این گونه تخلفات برخورد می‌کند. در صورت ثبت تخلف حادثه ساز، خودروی راننده متخلف ۷۲ ساعت به توقفگاه منتقل و برای گواهینامه راننده متخلف نیز نمره منفی درج خواهد شد.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره های ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰. با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند. ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد. حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.

منبع: ایرنا

مسکن
شناسه : 374365
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا