وزیر خارجه پاسخ داد؛

ابراهیم رئیسی در نیویورک با چه کسانی دیدار می‌کند؟

وزیر امور خارجه در تشریح برنامه‌های رئیس جمهور در نیویورک گفت: علاوه بر سخنرانی در مجمع عمومی، دیدار با سران کشورها، جمعی از ایرانیان مقیم و شخصیت‌های اندیشکده‌ای، اجتماعی و رسانه‌ای در آمریکا از جمله برنامه‌های هیأت عالی‌رتبه جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش جهان صنعت نیوز، حسین امیرعبداللهیان که در سفر آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور به نیویورک. برای شرکت در هفتاد و هشتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد او را همراهی می‌کند. در تشریح برنامه‌های رئیس جمهور در نیویورک اعلام کرد. ‏در معیت رئیس جمهور به‌ منظور شرکت در هفتاد و هشتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد عازم نیویورک هستیم.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل متحد بامداد دوشنبه ۲۷ شهریور ماه عازم نیویورک خواهد شد.

در همین خصوص وزیر امور خارجه در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت. علاوه بر سخنرانی آقای دکتر رئیسی در مجمع عمومی. دیدار با سران کشورها، جمعی از ایرانیان مقیم و شخصیت‌های اندیشکده‌ای. اجتماعی و رسانه‌ای در آمریکا از جمله برنامه‌های هیأت عالی‌رتبه جمهوری اسلامی ایران است.

رهبر انقلاب توصیه‌های لازم را بیان و برای رئیس‌جمهور آرزوی موفقیت کردند

امیرعبداللهیان همچنین قرار است در نشست وزرای خارجه هشت کشور حوزه خلیج فارس که به ابتکار آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل برگزار می‌شود، شرکت کند.

علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه و مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران پیش از این از برگزاری نشستی با طرف‌های ذیربط مذاکرات رفع تحریم‌ها در نیویورک خبر داده و گفته بود. در حاشیه نشست مجمع عمومی در نیویورک تاریخ‌هایی را برای مذاکره با دست اندرکاران مذاکرات تعیین کرده‌ایم.

رئیسی، بعدازظهر امروز نیز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو و در این دیدار. گزارشی از برنامه سفر خود ارائه کرد و رهبر انقلاب هم توصیه‌های لازم را بیان و برای رئیس‌جمهور آرزوی موفقیت کردند.

منبع: فارس

اخبار برگزیدهسیاسی
شناسه : 375604
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا