آمادگی عربستان برای گسترش همکاری‌ها با صنعت پتروشیمی ایران

سفیر عربستان در ایران بر وجود زمینه‌های مشترک همکاری میان صنعت پتروشیمی ایران و عربستان تأکید کرد و گفت: آماده گسترش همکاری‌ها با صنعت پتروشیمی ایران هستیم.

به گزارش جهان صنعت نیوز، عبدالله بن سعود العنزی امروز از هفدهمین نمایشگاه ایران‌پلاست بازدید کرد و در جریان تازه‌ترین دستاوردهای صنعت پتروشیمی ایران قرار گرفت.

وی در جریان بازدید از غرفه شرکت ملی صنایع پتروشیمی با مدیران این شرکت مذاکره و با اشاره به توانمندی‌های صنعت پتروشیمی ایران اظهار کرد: زمینه‌های مشترک همکاری میان شرکت سابیک و شرکت‌های پتروشیمی ایران وجود دارد و امیدواریم به‌زودی با هماهنگی شرکت ملی صنایع پتروشیمی شاهد برگزاری دیدارها و نشست‌هایی میان ایران و عربستان در زمینه صنعت پتروشیمی باشیم.

سفیر عربستان تصریح کرد: ایران در زمینه دانش و فناوری‌های نوین در صنعت پتروشیمی پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است و ما علاقه‌مند همکاری هستیم.

بر اساس این گزارش، حسن عباس‌زاده، مدیر برنامه‌ریزی و توسعه، احمد شکری، مدیر طرح‌ها و حسین علیمراد، رئیس کل امور بین‌الملل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در این دیدار آخرین دستاوردها و وضعیت صنعت پتروشیمی ایران را تشریح کردند.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست که از دیروز (یکشنبه، ۲۶ شهریورماه) با رویکرد توسعه تکمیل زنجیره ارزش، حمایت از تولید ملی و رونق ساخت داخل در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به‌ کار کرد به‌ مدت چهار روز دایر است./ایسنا

سیاسینفت و پتروشیمی
شناسه : 375832
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا