هتل بشقاب پرنده روی سطح دریا

جهان صنعت نیوز در تصاویر علمی- تخیلی به نظر می‌رسد که گویا یک بشقاب پرنده در امتداد دریا در حال حرکت است. بررسی دقیق‌تر مساله دیگری را نشان می دهد. یعنی متوجه می‌شویم که این قایق در بطن خود به صورت یک هتل شناور مخفی روی سطح آب شناور است. هتل پرنده روی سطح دریا

این قایق لوکس که در Côtes-d’Armor در شمال غربی فرانسه لنگر انداخته است. این نخستین قایق با انرژی خودکفا در جهان است. این قایق با منظره‌ای ۳۶۰ درجه‌ای مشرف به دریا و آسمان است.

قدرت حرکت این قایق توسط ۵ پنل خورشیدی تامین می‌شود. گفته می‌شود که سطح خارجی آن دارای کپسول‌های شناوری است. این مساله الهام گرفته از فیلم «جاسوسی که مرا دوست داشت» جیمز باند است. به گفته سازندگان Anthenea این مدل یک زیستگاه انقلابی برای جهان امروز و فرداست.

به هرحال این روزها صنعت گردشگری به دنبال جذب حداکثری گردشگران از سراسر جهان است. مدیران گردشگری در سراسر جهان برای حداکثیر بهره برداری از این ظرفیت تلاش های فراوانی انجام می دهند. تاسیس هتل های گران قیمت در نقاط مختلف و عجیب بخشی از این تلاش هاست.

البته گاهی اوقات هزینه اقامت یک شبه در این هتل ها از مجموعه درامد یک کارمند عادی در طول یک ماه بیشتر است.

گردش مالی صنعت گردشگری به قدری زیاد است که در برخی از کشورها به عنوان اولین صنعت محسوب می شود. کشور ترکیه از جمله این کشورهاست. کشور ما هم ظرفیت های بسیاری برای افزایش ظرفیت گردشگری خود دارد. نگاهی به جدول کشورهای برخوردار از گردشگری نشان می دهد که بحث مدیریت در این زمینه حرف اول را می زند.

هتل بشقاب پرنده روی سطح دریا

هتل بشقاب پرنده روی سطح دریا

عمومی
شناسه : 37640
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا