نمایشگاه زنگ مهر تا ۷ مهر تمدید شد

بزرگترین نمایشگاه فروش محصولات نوشت افزار و محصولات فرهنگی، آموزشی ، کمک آموزشی و اسباب بازی در بوستان گفتگو تمدید شد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، بزرگترین نمایشگاه فروش محصولات نوشت افزار و محصولات فرهنگی، آموزشی ، کمک آموزشی و اسباب بازی در بوستان گفتگو تمدید شد.

این نمایشگاه برای اولین بار با هدف تنظیم بازار و حمایت از حقوق مصرف کنندگان و معرفی محصولات باکیفیت و استاندارد نوشت افزار ایرانی و اسباب بازی ، از ۲۱ شهریور الی ۷ مهرماه ، از ساعت ۱۱ الی ۲۱ دایر است.

از دیگر اهداف این نمایشگاه، ارائه محصولات دانش بنیان و خلاقانه صنعت نوشت افزار با رویکرد ارتباط مستقیم بین تولید کننده و مصرف کننده مخصوصا کودکان و خانواده است. همچنین تجمیع تمامی برندهای مطرح و استاندارد که در یک فضای مناسب که در دسترس خانواده ها قرار گیرند.

حمایت اتحادیه های صنفی اتاق اصناف، انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان نوشت افزار کشور و همچنین وزارت صمت از ویژگی‌های متمایز این رویداد به نفع تولید کننده و خریداران این محصولات است.

یکی از ویژگیهای مهم نمایشگاه زنگ مهر علاوه بر تهیه و فروش محصولات به ارگانها و سازمان‌ها با تخفیف ویژه ، کمک خریدی برای موسسات و خیریه ها، خیرین و همچنین خانواده های کم برخوردار است.

این مجموعه با همت انجمن صنفی کارفرمایی تولید کنندگان نوشت افزار کشور تا کنون بیش از ۱۰۰ هزار کوله پشتی به مناطق محروم توسط خیرین ارسال کرده است و یکی از مهمترین اهداف آن به عنوان مسئولیت اجتماعی این است که هیچ کودکی در ایران به خاطر نداشتن نوشت افزار از تحصیل باز نماند.

 

اجتماعی و فرهنگی

شناسه : 376420
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا