متروی تهران برای دانشجویان و دانش‌آموزان رایگان شد

متروی تهران از امروز به مدت ۱۵ روز کاری برای دانشجویان و دانش‌آموزان رایگان شد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، مسعود درستی؛ مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در جلسه ستاد استقبال از مهر به مناسبت آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس ۱۴۰۲ با اشاره به رایگان شدن مترو در ۱۵ روز کاری مهرماه اظهار کرد: بنا بر مصوبه شورای شهر تهران دانش آموزان و دانشجویان می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

وی در ارتباط با نحوه شناسایی دانشجویان و دانش آموزان در این طرح تصریح کرد: قرار بود وزارت آموزش و پرورش،  علوم و بهداشت اسامی افراد را با کد ملی در اختیار ما قرار دهند که البته تا روز گذشته این اطلاعات ارائه نشده بود اما دانشجویان و دانش‌آموزان نگرانی در این بخش نداشته باشند.

وی افزود: با توجه به اقدامات انجام شده در مترو و بهره‌برداری از بخش میانی مترو خط ۶، مهرماه سال ۱۴۰۲ متفاوت با سال ۱۴۰۱ خواهد بود و با افتتاح این بخش از خط ۶ دسترسی به مرکز شهر تسهیل می‌شود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه  در پاسخ به این پرسش که کدام از خطوط مترو پیش‌بینی می‌شود که در آغاز سال تحصیلی پرازدحام و شلوغ باشد، گفت: خطوط ۱، ۲ و ۴ خطوط پرازدحام محسوب می‌شوند البته تمهیدات برای اعزام قطار در خطوط به خصوص خطوط اشاره شده در نظر گرفته شده است.

تسنیم

اجتماعی و فرهنگی
شناسه : 376847
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا