درست یا غلط؟؛ خصوصی یا دولتی؟

روند فعالیت شرکت‌های خصوصی و دولتی نشان می‌دهد که هر چقدر شرکت‌های خصوصی موفق عمل کرده‌اند، دولتی‌ها در فهرست زیانده‌ترین شرکت‌ها قرار دارند. موضوعی که نمود واضح آن صنعت خودروسازی کشور است.

به گزارش جهان صنعت نیوز، در جستجوی یک گوگل لینکی با تیتر «فهرست ۵۰ شرکت برتر ایران برای کار» وجود دارد. در این لیست اسامی شرکت‌هایی وجود دارد که کار خود را با نیروهای جوان آغاز کردند و کاملاً خصوصی هستند. شرکت‌هایی که کاملاً سالم و بدون دخالت دولت مسیر خود را به درستی پیش می‌برند. در مقابل شرکت‌هایی هم هستند که با دولتی بودن و دخالت دولت در حال زیان هستند.‌ زیانده بودن این شرکت‌ها موضوعی جدیدی نیست و با مرور سابقه آن‌ها می‌توان دریافت که از گذشته و با ورود دولت زیانده بودند.

خودروسازی نیز که از صنایع مهم کشور محسوب می‌شود با ورود دولت زیانده شده‌ و زیان انباشته آن‌ها به ۱۵۰ هزار میلیارد تومان رسیده است که با ادامه این روند شاهد ورشکستگی این صنعت خواهیم بود.

 

خودروویدئو

شناسه : 377046
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

  1. چگونه ضرروزیان روز افزونی خودرو سازان ما را به کام مرگ گرفته است که هرروز اول وقت عزرائیل مهات ایشان راتمدید می‌کند ‌وایشان در کمال ناامیدی محصولات متنوع باقیمتهای ابصار گسیخته وبیکیفیت مردم را نا خواسته به کام مرگ می‌کشند واقعا تو پیشانی مردوم چه می‌بینید که اینقدر اعتماد به سقف چسبیده ائید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا