جزییات برگزاری جشن عاطفه ها در مدارس

قائم مقام سازمان دانش‌آموزی کشور جزئیات برگزاری زنگ عاطفه‌ها در مدارس را تشریح کرد.

به گزارش جهان صنعت نیوز،  وحید بیگدلی قائم مقام سازمان دانش آموزی کشور پیرامون برگزاری زنگ عاطفه‌ها در مدارس گفت: سازمان دانش آموزی با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) همه ساله در حرکتی ارزشمند در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید با هدف کمک به دانش آموزان بی بضاعت، جشن عاطفه‌ها را با مشارکت دانش آموزان برگزار می کند. باید آن را فرصتی برای مهربانی و مهرورزی دانست.

وی افزود: برگزاری این جشن زمانی خوب است که بتوان با دستان پرمهر و با سخاوت خویش، گل‌های لبخند را بر چهره دانش آموزان نیازمند نشانده و آنها را در عرصه تعلیم و تربیت یاری داد.

قائم مقام سازمان دانش آموزی خاطرنشان کرد: جشن عاطفه‌ها به منظور کمک‌های نقدی و غیرنقدی دانش آموزان برای دانش آموزان بی بضاعت در سراسر کشور در تعداد ۱۱۰ هزار مدرسه با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) از ۴ مهرماه به مدت یک هفته برگزار می‌شود. اما این جشن در تعداد ۷۲۳ پایگاه به صورت پایلوت باحضور مسئولین در سراسر کشور برگزار می شود. کمک های دریافتی پس از اخذ، ابتدا در بین دانش آموزان نیازمند توزیع و درصورت عدم نیاز به مدارس نیازمند دیگر ارسال می شود.
بیگدلی اضافه کرد: پیش بینی می‌شود حرکت کمک‌های مردمی در این پویش نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش یابد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، وی خاطرنشان کرد: جشن عاطفه‌ها در روز سه شنبه (۴ مهر) با شعار «آینده ساز باشیم» به‌صورت نمادین در مدرسه شهد عاصمی منطقه ۹ تهران و به صورت هماهنگ، در تمام مدارس کشور، توسط خود دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

اجتماعی و فرهنگی
شناسه : 377187
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا