جدیدترین محصولات نارنجی های جاده مخصوص در سومین مرحله سامانه یکپارچه

گمانه زنی درباره سومین دور فروش خودرو از مسیر سامانه یکپارچه هر روز ادامه دارد، حال مدیرعامل خودروسازی سایپا اعلام کرد حاضر است در دور سوم سامانه یکپارچه با محصولات جدید این خودروساز حاضر شود.

به گزارش جهان صنعت نیوز، سومین دور فروش خودرو از مسیر سامانه یکپارچه حداقل با خودروسازی سایپا استارت خواهد خورد. نارنجی های جاده مخصوص به دنبال این هستند. در جدیدترین دور فروش سامانه یکپارچه محصولات جدید خود را در دسترس متقاضیانی قرار دهند.

مدیرعامل سایپا در این ارتباط گفت شرکت تحت مدیریتش حاضر است تا در دور جدید فروش سامانه یکپارچه حاضر شود.

براساس اعلام محمد علی تیموری این خودروساز به دنبال این است که محصولات جدید خود شامل اطلس، شاهین با گیربکس اتوماتیک و سهند را از مسیر سامانه یکپارچه در دسترس متقاضیان قرار دهد.

خودروسازی سایپا در حالی خود را آماده حضور در سومین دور عرضه خودرو در سامانه یکپارچه می کند. که هنوز دیگر خودروساز برنامه ای برای حضور در این سامانه فروش ندارند.

قیمت کارخانه ای محصولات جدید خودروسازی سایپا

ایران خودرو رقیب نارنجی های جاده مخصوص در دور اول فروش خودرو در سامانه یکپارچه حاضر بود. بعد از اتمام مرحله اول فروش اعلام کرد که ظرفیت های فروش این خودروساز در سال ۱۴۰۲ پر شده بنابراین برنامه ای برای حضور در ادوار آینده فروش سامانه یکپارچه ندارد.

خودروسازان خصوصی مانند کرمان موتور، مدیران خودرو و فردا موتور نیز که نتوانستند همچنان برای محصولات خود از مسیر سامانه یکپارچه مشتری پیدا کنند. به احتمال زیاد خودروسازی سایپا را در دور جدید همراهی خواهند کرد.

البته مشخص نیست خودروسازی مانند بهمن موتور، مکث موتور و ایلیا خودرو چه برنامه ای برای عرضه محصولات خود در دور جدید فروش سامانه یکپارچه در صورت برگزاری خواهند داشت.

شورای رقابت در شهریور ۱۴۰۲ قیمت کارخانه ای محصولات جدید خودروسازی سایپا زرا به این خودرساز اعلام کرد. بنابراین آخرین سنگ نیز از پیش پای خودروسازی سایپا برای حضور در دور جدید فروش صمت برداشته شد. البته این خودروساز در دور دوم فروش از مسیر سامانه یکپارچه چند محصول جدید خود از جمله شاهین با گیربکس اتوماتیک و اطلس را پشت ویترین سامانه یکپارچه قرار داده بود. اما از انجایی که قیمت کارخانه ای آنها هنوز مشخص نشده بود. انتقاداتی را از سوی متقاضیان متوجه این خودروساز کرد.

منبع: اکو ایران

 

خودرو
شناسه : 377778
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا