پرکاربردترین و اصلی­‌ترین اجزای اتصالات سینی کابل کدامند؟

یک سیستم سینی کابل موثر می­تواند ایجاد تغییرات در سیستم سیم‌­کشی شما را بسیار ساده کند. سیم و کابل­‌های جدید را می­توان به جای کشیدن از طریق یک سیستم مجرای گسترده، به راحتی در سیستم سینی قرار داد و نصب کرد. با اینکه کابل‌­ها و سیم کشی‌­ها برای توزیع برق و ارتباطات ضروری هستند اما اغلب نیاز به تعمیر، جابجایی یا ارتقا دارند.

یک سیستم سینی کابل موثر می­تواند ایجاد تغییرات در سیستم سیم‌­کشی شما را بسیار ساده کند. سیم و کابل­‌های جدید را می­توان به جای کشیدن از طریق یک سیستم مجرای گسترده، به راحتی در سیستم سینی قرار داد و نصب کرد. با اینکه کابل‌­ها و سیم کشی‌­ها برای توزیع برق و ارتباطات ضروری هستند اما اغلب نیاز به تعمیر، جابجایی یا ارتقا دارند.

این کار توسط لوازم جانبی سینی کابل، اتصالات، افزودنی‌­ها و اجزای پشتیبانی صورت می­گیرد. متعلقات سینی کابل همراه با سینی کابل استفاده می­شود. طیف وسیعی از لوازم جانبی سینی کابل با کیفیت بالا تولید و به بازار عرضه می­شود. در ادامه قرار است به مهمترین­ها اشاره کنیم.

لیستی از ضروری­ترین اتصالات و متعلقات سینی کابل

نیاز به استفاده از سیستم سینی کابل در پروژه­‌های ساختمانی در حال افزایش است. این در حالی است که حدود ۱۰٪ تا ۳۰٪ از ارزش سفارش را لوازم جانبی سینی کابل تشکیل می­دهند و نقش بسیار مهمی در نصب سیستم‌­های سینی کابل برای پروژه‌­ها دارند. این امر منجر به این می­شود که در انتخاب لوازم جانبی سینی کابل نیز دقت داشته باشیم. اما چگونه می­توان فهمید که کدام لوازم جانبی برای سینی کابل مناسب است؟ به همین دلیل لیست زیر را برای شما آماده کرده­‌ایم تا انتخاب راحتی داشته باشید.

  1. ساپورت سینی کابل

ساپورت سینی کابل جزو پرکاربردترین‌­ها است. اغلب برای محافظت از سینی‌­ها روی دیوار نصب می­شوند. ساپورت‌­ها به دو نوع دیواری و سقفی تقسیم می­شوند، که هر دوی آنها در نوع ثابت و متحرک تولید شده و وظیفه هر کدام اتصال سینی کابل به دیوار و یا سقف است.

پرکاربردترین و اصلی­‌ترین اجزای اتصالات سینی کابل کدامند؟

  1. زانویی سینی کابل

معمولا برای ارتباط بین دو سینی از رابط استفاده می‌کنند. حال در طی مسیر سیم­ کشی ممکن است پیچ و خم­ هایی وجود داشته باشد و نیاز به تغییر مسیر باشد، بسته به جهت تغییر مسیر از زانویی‌­ سینی کابل استفاده می­شود. زانویی­‌ها در انواع مختلف نظیر زانویی ۴۵ درجه، زانویی ۹۰ درجه افقی، زانویی ۹۰ درجه عمودی و زانویی قابل تنظیم عمودی تولید می­شوند.

پرکاربردترین و اصلی­‌ترین اجزای اتصالات سینی کابل کدامند؟

  1. سی چنل

سی چنل یا سی ریل شیوه‌ای موثر برای مراقبت، مدیریت و نگهداری از کابل‌های برق است. چرا؟ چون پایدار کننده و نگهدارنده لوله‌های برق است که می­تواند یک سیستم ایمن هدایت کننده جریان برق هم باشد.

به زبان ساده‌­تر این قطعات باعث می‌شوند تا کابل‌ها و لوله‌های انتقال دهنده برق در جای خود در مسیر تعیین شده ثابت بمانند و ایمنی را ارتقا دهند.

پرکاربردترین و اصلی­‌ترین اجزای اتصالات سینی کابل کدامند؟

  1. نردبان کابل

از نردبان کابل برای عبور سیم و کابل­هایی که به صورت عمودی است و در محیط‌هایی که ارتفاع بالایی دارند، استفاده می­شود. ساختار نردیان کابل بدین صورت است که داخل آن پله­‌هایی وجود دارد، که می­توان سیم­‌ها و کابل­‌ها را از درون آنها عبور داد، و کاملا محکم نمود؛ و این اساسی‌ترین تفاوت بین نردبان کابل و سینی کابل است چرا که سینی کابل دارای یک ورق فلزی و شیارهای طرح­دار است.

  1. رابط سینی کابل

در اغلب پروژه‌­های ساختمانی نیاز است که سیم­ها و کابل­‌ها مسافت طولانی را طی کنند، لذا برای این که بتوان سینی کابل را در یک مسیر مشخص هدایت و استفاده کرد، لازم است آنها را به یکدیگر متصل کرد. برای اتصال از رابط‌­ها  استفاده می­کنند. این تجهیز را به‌عنوان قطعه‌ای با کاربری ایجاد اتصال بین شاخه‌های سینی کابل می‌شناسند، اما از نظر ساختار، قطعاتی جدا از سینی کابل هستند.

مهمترین مزیت‌­های استفاده از لوازم جانبی سینی کابل

  • آنها از تغییر مسیر آسان سیستم سینی کابل پشتیبانی می­کنند.
  • هزینه‌­ها را با سطوح بهینه کاهش می­دهند.
  • اتصال ثابت، امن و مطمئن را برای سیستم نردبان سینی کابل فراهم می­کند.
  • صرفه جویی در زمان و تلاش در ساخت و نصب را ارائه می­دهند.
  • برخورداری از طراحی متنوع، ظرفیت بار بالا، و زیبایی شناسی بالا برای پروژه‌­ها.

معرفی شرکت ایرانیان، تولید کننده­ای موفق در حوزه سیستم سینی­ کابل و متعلقات

سینی کابل ایرانیان همواره یک آدرس معتبر و متخصص در زمینه تولید و عرضه سیستم سینی کابل با استانداردهای کیفیت بالا در بازار لاله­‌زار تهران است. با بیش از ۱۰ سال تجربه انباشته شده در طول پروژه­‌های مختلف، سعی کردیم بهترین خطوط تولید را برای مشتریان به ارمغان بیاوریم.

متعلقات و لوازم جانبی سینی کابل ما به دلیل طرح‌­ها، و قیمت­‌های مناسب بسیار مورد استقبال قرار می­گیرد. در عین حال، دارای تیمی متشکل از نیروهای متخصص و حرف‌ه­ای، متعهد، و ماشین آلات و فن آوری مدرن است تا همیشه با کیفیت‌­ترین­‌ها را برای پروژه شما آماده کنند.

همچنین سینی کابل ایرانیان تولید کننده و تامین کننده طیف وسیعی از سینی کابل گالوانیزه، نردبان کابل، ترانکینگ، لوله فولادی، لوله فلکسیبل، جعبه تقسیم، پریز کف خواب و لوازم جانبی و اتصالات مرتبط در بازار تهران است.

هدف ما ارائه محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب به مشتریان است که ارزش خرید دارند. اگر اطلاعات دقیق‌­تری  می­خواهید، لطفا با ما تماس بگیرید.

عمومی

شناسه : 378589
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا