عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس: وزارت صمت را شخم بزنید!

یک نماینده مجلس با بیان اینکه لازمه بهبود عملکرد وزارت صمت این است که آقای علی‌آبادی، این وزارتخانه را شخم بزند، تاکید کرد: کسانی که صنایع کشور را دچار مشکل کردند، همچنان در این وزارتخانه مشغول به کار هستند.

به گزارش جهان صنعت نیوز، سیداحمد رسولی نژاد، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: انتصابات سفارشی در وزارت صمت، باعث حضور افرادی در این حوزه می‌شود که حتی سابقه یک روز کار صنعتی را هم ندارند.  در جریان استیضاح دوم رضا فاطمی امین وزیر سابق صمت که منجر به عزل او شد، موارد زیادی علیه عزم وزارتخانه برای حل امور مربوط به بخش تولید و همچنین معاون صنایع وزارت صمت مطرح شد.

رسولی نژاد ادامه داد: در جریان جلسه رای اعتماد به دکتر علی آبادی در کمیسیون صنعت مجلس، بنده به ایشان هشدار دادم که چنین وضعیتی در وزارت صمت حاکم است و با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از صنعتگران کشور نسبت به حضور ایشان در وزارتخانه امیدوار شده اند، نیاز به کار اساسی وجود دارد. به آقای علی آبادی  اعلام کردم لازمه بهبود عملکرد وزارت صمت این است که شما وزارت صمت را شخم بزنید!

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان تاکید کرد: کسانی که بانیان وضعیت موجود هستند و صنایع کشور را دچار مشکل کردند، همچنان در این وزارتخانه مشغول به کار هستند که یکی از آنها به طور مشخص معاون صنایع عمومی وزارت صمت است.

صنعت و معدن
شناسه : 378607
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا