سهمیه بندی گازوئیل بر مبنای مسافت

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به لایحه برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران در بخش مصرف انرژی شرکت تابعه وزارت نفت را مکلف کردند تا سازوکاری را طراحی و اجرا نماید که سهمیه اعتباری نفت گاز صرفاً در جایگاه‌های مستقر در مسیرهای مربوط به بارنامه الکترونیکی برخط و بر مبنای مسافت و عملکرد مورد تأیید وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و کشور تخصیص و برای خودروی مربوط قابل استفاده باشد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت عصر دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ صحن مجلس. در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون تلفیق درباره لایحه برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران. با تصویب جز ۳ بند ب ماده ۴۶ این لایحه به شرح زیر موافقت کردند.

۳- از ابتدای سال دوم برنامه شرکت تابعه وزارت نفت مکلف است ظرف شش ماه سازوکاری را طراحی و اجرا نماید. که سهمیه اعتباری نفت گاز صرفاً در جایگاه‌های مستقر در مسیرهای مربوط به بارنامه الکترونیکی برخط. بر مبنای مسافت و عملکرد مورد تأیید وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و کشور تخصیص و برای خودروی مربوط قابل استفاده باشد. مصارف نفت گاز در سایر جایگاه‌ها یا بیشتر از سهمیه مشمول عوارض مصرف به صورت افزایشی- پلکانی می‌شود. وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و کشور و فراجا مکلفند. ظرف همین مدت، دسترسی برخط شرکت تابعه وزارت نفت. به بارنامه‌های الکترونیکی بین شهری و درون شهری و اعلام هویت مالک خودرو را فراهم نمایند.

منبع: ایسنا

نفت و پتروشیمی

شناسه : 380638
لینک کوتاه :

۲ دیدگاه

  1. باید درون خود شبکه سوخت را پاک کنید. با دوندگی زیاد پانصد لیتر گازوئیل برای چند تیلر باغی گرفتیم هر وقت رفتیم به شعبه سوخت کارت ما را گرفت گفتند فعلا صد لیتر سهمیه برایت بیشتر نیا آمده و چهارصد لیتر را خودشان بالا کشیدن رفتیم شرکت نفت بدون اینکه کار ما را برسی کند گفت سهمیه شما سوخته اینجا بود که فهمیدم خود کارمند شرکت نفت. با همان شعبه. با هم سهمیه سوخت را ماهرانه بالا میکشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا