نشست خبری دردسر ساز؛

یک تماس تلفنی، رجیستر آیفون ۱۴ را لغو کرد!

در حالی که رییس سازمان ملی استاندار ایران در نشست خبری اعلام کرد، آیفون ۱۴ رجیستر می‌شود اما یک تماس تلفنی همه چیز را تغییر داد.

صبح امروز یک خبر تعجب آور منتشر شد؛ آیفون ۱۴ رجیستر خواهد شد. این صحبت رییس سازمان ملی استاندار ایران در نشست خبری امروز (سه شنبه ۱۸ مهر) بود. خبری که به سرعت دست به دست چرخید.

آنچه که باعث شد همه از این خبر تعجب کنند، اتفاقات چند روز گذشته بود. جاییکه حمیدرضا دهقانی‌نیا سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از آغاز جمع‌آوری آیفون ۱۴ و ۱۵ از بازار خبر داد و گفت: با هماهنگی ضابطان این کار انجام می‌شود.

تلفنی که ریجستر آیفون ۱۴ را هوا کرد

این خبر آنقدر سریع دست به دست شد که تنها پس از چند دقیقه  ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز نسبت به آن واکنش نشان داد. حمیدرضا دهقانی‌نیا، سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به تداوم ممنوعیت واردات مسافری و تجاری آیفون‌های ۱۴ و ۱۵ گفت: پیرو ابلاغیه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در هفته گذشته فرایند جمع‌آوری گوشی‌های آیفون قاچاق ۱۴ و ۱۵ از بازار آغاز شده و این روند ادامه داشته و خللی در اجرای آن صورت نگرفته است.

وی با تکذیب اظهارات رئیس سازمان ملی استاندارد در خصوص ریجیستری آیفون ۱۴ گفت: موضوع رجیستر شدن یا نشدن تلفن‌های همراه مربوط به حوزۀ استاندارد نیست و نباید در این خصوص اظهارنظری صورت گیرد.

اما ماجرای عجیب به تماس تلفنی عجیب باز می‌گردد؛ جاییکه در وسط نشست خبری رییس سازمان ملی استاندار ایران، تلفن همراه او زنگ می‌خورد و مهدی اسلام‌پناه می‌گوید: نه آقای دکتر من نگفتم آیفون ۱۴ رجیستر می‌شود!

 

اخبار برگزیدهصنعت و معدن
شناسه : 380835
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا