خبر مهم گمرک درباره آئین نامه واردات خودروهای کارکرده

گمرک: سخنگوی اقتصادی دولت با اشاره به تصویب آئین نامه واردات خودروهای کارکرده گفت: اجرای قانون ساماندهی صنعت خودرو نیازمند تدوین و تصویب چند آئین نامه اجرایی از جمله اسقاط خودرو، آئین نامه واردات خودروهای کارکرده و آئین نامه افزایش کیفیت خودرو بود.

به گزارش جهان صنعت نیوز، خاندوزی افزود: یکشنبه هفته جاری آئین نامه واردات خودروهای کارکرده در کمیسیون زیربنایی دولت تصویب شد و امیدواریم در صحن هیأت دولت در هفته آینده تصویب شود. آئین نامه اسقاط نیز در کمیسیون زیربنایی دولت در حال بررسی است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی در پاسخ به سوالی درباره آزادسازی منابع بلوکه‌شده ایران در کشورها اظهار کرد: انتقال منابع ارزی ایران از کره جنوبی کار مهمی بود که انجام گرفت. 

وی گفت: قابلیت نقل و انتقال وجوه دست بانک مرکزی را باز می‌کند تا در مدیریت بازار ارز نیازهای ماشین‌آلات، حوزه تولیدی و حوزه ارز را مدیریت کند. نوسانات اخیر در حوزه ارز نیز توسط بانک مرکزی تحت کنترل است./فردای اقتصاد

خودرو

شناسه : 380880
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

  1. حکومت ایران خودرو و حکومت دیگر خودرو سازان تمام مردم ایران را به سخره گرفتند اند با احتکار و گران‌فروشی خود باعث بانی بی انصافی و تجمل گرایی عده زیادی از مردم بیچاره ایران شده اند که قربانی خودرو سازان بی درایت وبی خاصیت شده اند که دنبال گرانی برای پر کردن جیب خود از حرام و احتکاری است که با بی انصافی تمام دنبال آن هستند که دانسته یا نا دانسته بر طبل گرانی همه اقلام خوراکی شده که خیلی از مردم برای تامین مایحتاج روزمره خود گیر و گرفتار هستند ولی چپاول گران دنبال گرانی محصول بی خاصیتی هستند که به یمن دولت ها در عدم و جلوگیری از واردات خودرو و انحصاری کردن خودرو نرخ فلاکت و دربه دری ملت مظلوم ایران را روز به روز از اول انقلاب تا الان بیشتر وبیشتر نموده اند .از خدا بترسید از روی سیلی خورده مردم مظلوم بترسید از آه و ناله فقرا بترسید .خدایی که شاهد است خود نیز حاکم است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا