زمان اعلام نتایج آزمون استخدام دبیری مشخص شد

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از اعلام نتیجه نهایی آزمون استخدام دبیری خبر داد و گفت: کمبود معلم در کلاس‌های درس با اضافه تدریس همکاران رفع شده و پایان مهر هم پذیرفته‌شدگان آزمون دبیری به کلاس‌های درس می‌روند.

به گزارش جهان صنعت نیوز، محمد مهدی کاظمی امروز درباره کمبود معلم در مدارس اظهار کرد:همه تلاش این بود که بتوانیم با توجه به دیر برگزار شدن آزمون استخدام دبیری، نتیجه را زودتر جمع‌بندی کنیم که همه پیگیری‌ها هم صورت گرفته و تقریبا کانون ارزیابی‌ها تا آخر شهریور به پایان رسید.

وی با بیان اینکه امیدواریم تا پایان مهر اعلام نتیجه رسمی آزمون استخدام دبیری را داشته باشیم، افزود: سازماندهی کلاس‌های درس انجام شده و مشخص است که پذیرفته‌شدگان در کدام مناطق شاغل می‌شوند، در این خصوص فقط افراد هنوز مشخص نشده‌اند.

 بهره‌مندی از معلمان شاغل و بازنشسته به صورت اضافه تدریس

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش یادآورشد: تا زمانی که معلمان جدید هم که از آزمون دبیری مشخص می‌شوند، از افرادی دیگری مانند همکاران شاغل و بازنشسته به صورت اضافه تدریس بهره‌مند شدیم و همچنین مشارکت کادر مدرسه برای اجرای آموزش را هم داریم.

کاظمی عنوان کرد: پایان مهر ساماندهی دبیران و هنرآموزان جدید انجام می‌شود، اکنون هم به گونه‌ای سازماندهی شده که کلاس درسی خالی از معلم نباشد، اکنون هم کمبود برای تعدادی است که در آزمون استخدامی پذیرفته می‌شوند و نام آنها هنوز مشخص نشده که این مشکل رفع می شود و اکنون هم کلاسی خالی از معلم نیست.

آزمون استخدام دبیری در روز پنجشنبه ۱۲ مرداد ماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار شد که به گفته معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش بیش از ۳۲۵ هزار نفر در آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی شرکت کرده‌اند که از این تعداد ۲۲ هزار و ۱۸۴ نفر جذب خواهند شد.

ایرنا

اجتماعی و فرهنگی

شناسه : 382178
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

  1. با سلام خدایش برا اعلام نتایج به اندازه یک جنگ جهانی به داوطلبین استرس وارد کردید زودتر اعلام کنید تا تکلیف ما مشخص شه بلاخره یا قبول میشیم یا رد میشیم در هر صورت بهتر از بلاتکلیفی هستش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا