بیت کوین ۳۰ هزار دلاری شد

قیمت بیت کوین ۵.۲ درصد در معاملات نیویورک افزایش یافته و به ۳۰۲۲۳ دلار رسیده است، یعنی همان سطحی که آخرین بار در ماه اوت معامله می‌شد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، به نقل از بلومبرگ، خوشبینی نسبت به احتمال تصویب صندوق قابل معامله در بورس برای ارزهای مجازی قیمت بیت کوین را یک بار دیگر در این هفته به ۳۰ هزار دلار رساند.

قیمت بیت کوین ۵.۲ درصد در معاملات نیویورک افزایش یافته و به ۳۰۲۲۳ دلار رسیده است، یعنی همان سطحی که آخرین بار در ماه اوت معامله می‌شد. افزایش ارزش بیت کوین که حدود نیمی از ارزش بازار ارزهای مجازی را تشکیل می‌دهد به افزایش قیمت ارزهای مجازی کوچکتر هم کمک کرده است.

اتر ۲.۷ درصد افزایش قیمت داشته و ارزهای کوچک‌تری مانند سولانا و پالیگان هم به ترتیب ۶.۸ و ۳.۳ درصد بالا رفته‌اند.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا در روز پنجشنبه از یک قاضی فدرال خواست پرونده‌ای را که علیه موسس و مدیرعامل ریپل تشکیل شده بود مختومه اعلام کرده و اتهام فروش بیش از یک میلیارد دلار از ارزهای مجازی بدون ثبت آنها را رد کند.

این اقدام سرمایه‌گذاران را نسبت به تحولات آینده خوشبین کرده است. بیت کوین یک بار دیگر هم در روز دوشنبه هفته گذشته به ۳۰ هزار دلار رسیده بود که نتیجه گزارش اشتباهی مبنی بر تصویب تشکیل صندوق قابل معامله برای بیت کوین بود./ تسنیم

ارز دیجیتالبورس
شناسه : 383045
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا