چه موسساتی باید زیر نظر آموزش و پرورش باشند؟

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی گفت که همه مؤسسه‌های آموزشی و تربیتی که در آن‌ها افراد زیر۲۰ سال حضور دارند باید زیر نظر وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته و با اخذ مجوز فعالیت کنند.

به گزارش جهان صنعت نیوز، احمد محمود زاده در جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل. با اشاره به اینکه طراحی و مهندسی کشور در داخل کلاس‌های درسی و توسط دانش آموزان و معلمان پی‌ریزی می‌شود. گفت: تداوم و استمرار انقلاب اسلامی و نیز گسترش دستاوردهای کشورتوسط نیروهایی اتفاق می‌افتد. در مدارس تربیت می‌شوند.

وی با اشاره به اهمیت اجرایی شدن شعار سال تحصیلی «ایران قوی، مدرسه قوی» اظهار داشت. آینده سازان کشور و پایه ریزان تمدن نوین اسلامی در مدارس هستند. فلذا عملکرد قوی و مناسب در حوزه تعلیم و تربیت، آینده قوی را برای ایران اسلامی رقم خواهد زد.

معاون وزیرآموزش و پرورش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک حماسه پیروزی مردم مظلوم و حمایت از مسلمانان فلسطینی اظهار کرد. اضمحلال و از بین رفتن رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل با وحدت و انسجام عملی مردم مسلمان سراسر جهان و ایستادگی و مقاومت مردان و زنان شجاع فلسطینی رقم خواهد خورد. راه شهدا و حاج قاسم سلیمانی تا حصول نتیجه و آزادی قدس ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی اهتمام و برنامه ریزی دولت برای ورود به مدرسه. انجام مطلوب تعلیم و تربیت دانش آموزان را بسیار ارزنده و جدی برشمرد. افزود: کمک همگانی و حرکت باقدرت و شاخص گذاری و برنامه ریزی دقیق. لازمه داشتن دانش آموزان مؤمن و آینده ساز برای آینده جامعه اسلامی است.

تقویت مدارس دولتی مستلزم برنامه ریزی دقیق است

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر فرمایشات راهگشای مقام معظم رهبری مدظله العالی. در مورد «فرزند خود دانستن دانش آموزان»، افزود: باید تلاش‌ کنیم همه دانش آموزان را مانند فرزندان خود دانسته. راستای اهداف آموزشی و تربیتی و ایجاد امکانات مناسب برای آنان تلاش کنیم .

معاون وزیر آموزش و پرورش تقویت مدارس دولتی را مستلزم برنامه ریزی دقیق و همت والا و کار جهادی دانست. افزود: ارتقای شاخص‌های آموزشی و تربیتی در مدارس دولتی موجبات جریان سازی و ارتقای سطح کیفی. در کلیه مدارس اعم از دولتی و غیردولتی خواهد بود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، محمودزاده داشتن صلاحیت حرفه‌ای برای معلمان مدارس غیردولتی. عامل مهمی برای رشد کیفی در رویکرد تربیتی و آموزشی مدارس غیردولتی دانست. افزود: همه مؤسسه‌های آموزشی و تربیتی که در آن‌ها افراد زیر۲۰ سال حضور دارند. باید زیر نظر وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته و با اخذ مجوز فعالیت کنند.

منبع: ایسنا

اجتماعی و فرهنگی
شناسه : 383060
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا