xtrim

معضلات ترکیش ایرلاین برای مسافران ایرانی پایانی ندارد

در تاره ترین مشکلی که ترکیش ایرلاین برای مسافران ایرانی ایجاد کرده، معطلی چند ساعته آن هم تنها برای تحویل چمدان است.

به گزارش جهان صنعت نیوز، طی چند سال گذشته مسافرت با هواپیما به چالش جدی برای افراد تبدیل شده است؛ فرق نمی‌کند مقصد شما داخل کشور باشد یا به مسافرت خارجی می‌روید. حتی فرق نمی‌کند که با یک شرکت هواپیمایی داخلی مسافرت کنید یا از یک شرکت خارجی بلیت تهیه‌کرده‌اید. در هر صورت شما به عنوان یک ایرانی احتمال زیاد با تاخیرهای چند ساعته، رفتارهای نامحترمانه، آسیب دیدگی وسایل، کیفیت پایین خدمات و … روبرو خواهید بود.

با این وجود برخی از شرکت‌های هواپیمایی گوی سبقت را از سایرین در کیفیت پایین خدمات از دیگران ربوده‌اند.

شرکت ترکیش ایرلاین از آن دست شرکت‌هایی است که همواره انتقادات جدی نسبت به عملکرد و رفتار آن حداقل با مسافران ایرانی وجود داشته است. تنها کافی است نگاهی به نظرات مسافرانی که تجربه سفر با این شرکت هواپیمایی را داشته اند بزنید. تاخیرهای چندساعته، رفتار نامناسب خدمه پرواز با مسافران، مفقودی و آسیب‌دیدگی چمدان مسافران، عدم پاسخگویی به شکایات و … تنها بخشی از مشکلاتی است که به تواتر از سوی ترکیش ایرلاین برای مسافران ایرانی ایجاد شده است.

opal

در تازه ترین معضلی که ترکیش ایرلاین برای مسافران ایجاد کرده، معطلی چند ساعته برای تحویل بار است. آنگونه که مسافران ترکیش ایرلاین به «جهان صنعت نیوز» گفته‌اند؛ این شرکت تنها سه کانتر را برای تحویل چمدان مسافران فعال می‌کند. موضوعی که منجر به معطلی دو ساعته مسافران ایرانی تنها برای تحویل چمدان‌ها می‌شود. رفتاری که مصداق بی‌احترامی به مسافران ایرانی است.

البته اینگونه رفتارها با ادامه بی‌توجهی مسئولان و عدم برخورد با شرکت‌های هواپیمایی تشدید خواهد شد و نیاز است که با اینگونه رفتارها برخورد جدی شود.

مسکن
شناسه : 383194
لینک کوتاه :

۷ دیدگاه

  1. باسلام. ترکیش ایرلاین نه تنها برای تحویل گرفتن چمدان مارا معطل نکرد بلکه خیلی بااحترام برخورد کرد ؛ در حالیکه ایران‌ایرتور نه تنها دوساعت و ربع و سپس پنجاه دقیقه تاخیر داشت بلکه دوساعت قبل از پرواز گیت‌تحویل چمدان بازشد به نحوی که کارت پروازرا که گرفتیم مامور بهمون گفت چون گیت‌دوره معطل نکنید و‌تقریبا به حالت عجله و دویدن رفتیم تا جا نمانیم. درحالیکه بیش از هزار پرواز به تمام نقاط دنیا و با تمام ایرلاینها به موقع انجام شد.

  2. دقیقا درسته برخورد ایر لاین های ترک کلا با ایرانی ها بسیار بده ،من شخصا چند بار این موضوع رو تجربه کردم و تصمیم هم دارم دیگه با خطوط هوایی ترکیه سفر نرم ،و این موضوع فقط نتیجه سو مدیریت آقایونه

  3. فقط یک احمق علیرغم بی احترامی و سایر مشکلات با یک خط هواپیمایی سفر میکنه یا به کشور موردنظر میره و ظاهرا حماقت هموطنان عزیز در این ماجرا تمامی نداردبه مشکل ترکیش ایرلاین،تقریبا از غیر ممکن هاست که در ترکیه مورد سرقت،بی احترامی و … قرار نگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *