پرونده هیات رئیسه اتاق ایران بلاتکلیف ماند

داستان 130 روزه هیات رییسه اتاق بازرگانی ایران امروز هم به پایان نرسید. امروز برای بار دوم اعضاء شورای نظارت به بررسی ابهامات انتخابات اتاق بازرگانی ایران پرداختند، اما جلسه امروز هم نتیجه‌ای به همراه نداشت و بررسی ایرادات مطرح شده به انتخابات اتاق بازرگانی به جلسه آینده موکول شد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، از زمانی که زمزمه‌های کاندیداتوری حسین سلاح ورزی به عنوان رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران مطرح شد تا ۲۸ خرداد که او با اکثریت آرای هیات نمایندگان بر صندلی ریاست تکیه زد ابهامات بسیاری در خصوص انتخابات هیات رییس اتاق مطرح شد.

بطوریکه پس از انتخابات هیات رئیسه اتاق ایران و حرف و حدیث‌های مختلفی که بر سر ریاست حسین سلاح ورزی مطرح شد، عباس علی آبادی وزیر صمت در نامه‌ای به اعضا شورای نظارت بر اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران از اعضای این شورا خواست تا در جلسه شورای نظارت در مورد ابهامات وارده بر انتخابات اتاق ایران رسیدگی کنند. اما در جلسه‌های شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی ایران اتفاق نظر در خصوص صلاحیت حسین سلاح‌ورزی حاصل نشد، تا اینکه در جلسه امروز شورای نظارت بر اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران ایرادات مطرح شده به انتخابات اتاق مورد ارزیابی قرار گرفت و اعضاء شورای نظارت در جلسه امروز به نتیجه نرسیدند و بررسی ایرادات مطرح شده به انتخابات اتاق بازرگانی به جلسه آینده موکول شد و با این شرایط هیات رییس اتاق بازرگانی به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

سلاح‌ورزی از زمان انتخابات هیات رییس اتاق بازرگانی بارها از انتخابات ۲۸ خرداد دفاع کرد و پیش از این اعلام کرده بود بابت این موضوع نگرانی ندارد.

اخبار برگزیدهصنعت و معدن
شناسه : 383513
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا