با ویژگی جذاب اینستاگرام آشنا شوید

با استفاده از این ویژگی می‌توانید پس از تبدیل عکس مورد نظر خود به استیکر، از آن در ریلز و استوری استفاده کنید.

به گزارش جهان صنعت نیوز، اینستاگرام در حال کار بر روی یک ویژگی ساخت استیکر است. به کاربر اجازه می‌دهد عکس‌های خود و در برخی موارد عکس‌های دیگر کاربران را به استیکر تبدیل کند. در ریلز یا استوری قرار دهد. شرکت متا اخیراً به ساخت استیکرها با استفاده از هوش مصنوعی مولد اشاره کرده بود. اما این ابزار جدید به نظر می‌آید ساده‌تر باشد.

در ویژگی جدید اینستاگرام پس از انتخاب سوژه در یک عکس، پس‌زمینه آن حذف می‌شود. و به صورت یک استیکر درمی‌آید. این استیکر را می‌توان روی محتواهای دیگر در استوری و ریلز قرار داد. البته این ویژگی به‌صورت آزمایشی معرفی شده. هنور در اختیار تمام کاربران قرار نگرفته است.

در ویدیوی منتشر شده در کانال «آدام موسری»، مدیر اینستاگرام، نحوه کار با این ویژگی جدید نمایش داده شد. این ابزار علاوه بر ایجاد استیکر از عکس‌های ذخیره‌شده در گوشی، این امکان را به کاربران می‌دهد. از «تصاویر واجد شرایط موجود در اینستاگرام» استیکر شناور بسازند. موسری جزئیات بیشتری در مورد این ویژگی به اشتراک نگذاشته است. اما احتمالاً برخی از کاربران به این ویژگی دسترسی پیدا کنند.

این ابزار هنوز در مرحله آزمایشی قرار دارد و برای همه کاربران عرضه نشده است. به مرور زمان باید دید که عملکرد آن چگونه خواهد بود. در چند وقت اخیر شاهد اضافه‌شدن ویژگی‌های متنوعی به اینستاگرام بودیم. برای مثال قابلیت قراردادن نظرسنجی در کامنت‌ها به صورت آزمایشی در اختیار برخی کاربران قرار گرفته است.

منبع: دیجیاتو

دانش و فناوری
شناسه : 383541
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا