تا پایان سال چند خودرو به ایثارگران داده می‌شود؟

مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تا پایان سال به ۱۰ هزار نفر از ایثارگر پیامک دریافت خودرو ارسال خواهد شد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، میثم اروز مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره جزئیات واگذاری خودرو به جانبازان و مبنای ارسال پیامک‌ها گفت. این روز‌ها ایثارگران زیادی درباره مبنای ارسال پیامک خودرو به جامعه هدف سوال دارند. که لازم است در نظر داشته باشید. طبق ماده ۴۵ قانون خدمات رسانی به ایثارگران، مبنای ارسال پیامک به جانبازان ۲۵ تا ۴۹ درصد، دارا بودن محدودیت‌های جسمی-حرکتی است. کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران تایید کرده باشد.

وی افزود: در مرحله اول از سوی شرکت ایران خودرو برای ۱۲۰۰ نفر و از سوی سایپا نیز برای ۹۱۲ نفر پیامک ثبت نام و تکمیل پرونده ارسال شده است. مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه ارسال پیامک از سوی خودروسازان هر ماه تکرار خواهد شد. گفت: افراد انتخاب شده، یا دارای قطع عضو بودند. یا مجروحیت‌های آن‌ها منجر به محدودیت‌های جسمی-حرکتی شده. برای سایر ایثارگران دارای شرایط نیز در ماه‌های آینده پیامک ارسال می‌شود.

اروز بیان کرد: هر ماه برای نزدیک به ۲ هزار و ۲۰۰ نفر پیامک ارسال خواهد شد. اسامی افراد واجد الشرایط مرحله اول برای ادارات کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان‌ها ارسال شده است.

وی تاکید کرد: تا پایان سال به ۱۰ هزار نفر از ایثارگر معظم پیامک خودرو ارسال خواهد شد ۶ هزار خودرو مربوط به ایران خودرو و ۴ هزار خودرو نیز مربوط به سایپا است. طبق آئین نامه اجرایی زمان تحویل خودرو‌ها ۲ ماهه خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

خودرو
شناسه : 384503
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا