معلمان می‌توانند ماهانه ۵ میلیون تومان اعتبار خرید بگیرند

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان عنوان کرد: حداقل ۵ میلیون تومان در ماه خدمات اعتباری در اختیار معلمان قرار می‌گیرد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، حمیدرضا نجف‌پور کردی امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد. یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر مخاطبان صندوق ذخیره فرهنگیان هستند. اولین مطالبه آنها ارزش مالکانه و شفافیت است.

وی افزود: در یک بنگاه مالی انتظار می‌رود که سود حداکثری داشته باشد. این هم مطالبه فرهنگیان بوده است. مباحث مربوط به اساسنامه و انتصابات مورد توجه است. از حیث ارزش مالکانه آنچه وعده داده بودیم را عملی کردیم. به اجرا بردیم و تست آزمایشی هم انجام دادیم.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان همچنین درباره طرح ارزش مالکانه عنوان کرد. حداقل ۵ میلیون تومان در ماه خدمات اعتباری در اختیار معلمان قرار می‌گیرد. فرهنگیان از شبکه‌های متعامل کالایی در اختیار مجموعه می‌توانند. کالاهای مصرفی، غیرمصرفی و اساسی زندگی خود را تامین کنند.

نجف‌پورکردی ادامه داد: رقم این اعتبار در گام اول حداقل ۵ میلیون تومان است. حدود ۴۰ درصد از حقوق تعیین شده است.

اعتبار قرض‌الحسنه صفر درصد ۲ ماهه

وی افزود: براساس توافقات صورت گرفته، اعتبار قرض‌الحسنه صفر درصد ۲ ماهه در اختیار فرهنگیان قرار می‌دهیم. تا بتوانند از فروشگاه‌های کثیری خرید کنند. بطور مثال اگر یک همکار فرهنگی ۱۰ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کند. با این ۵ میلیون تومان، قدرت خرید ۱۵ میلیون تومانی در اختیار خواهد داشت. این اقدام به مرحله نهایی رسیده. متناسب با حقوق فرهنگیان افزایش می‌یابد.

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان همچنین گفت. در حوزه مسکن، با آموزش و پرورش راهبردهایی اجرایی شده. تا به وسیله ظرفیت‌های این وزارتخانه، این امر محقق شود.

منبع: ایرنا

اجتماعی و فرهنگی

شناسه : 384718
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

  1. صندوق ذخیره با سرمایه فرهنگیان بوجود آمده ،وباید به صورت سهامی به حساب فرهنگیان در بورس در بیاید ،خرید اعتبار به درد نمیخوره،در واقع روسای صندوق قصد دارند بازم از فرهنگیان دزدی کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا