عربستان به عنوان میزبان جام جهانی ۲۰۳۴ انتخاب می شود؟

فیفا اعلام کرد که عربستان تنها کشوری است که برای میزبانی جام جهانی ۲۰۳۴ درخواست داده است به این ترتیب باید منتظر انتخاب عربستان به عنوان میزبان جام جهانی ۲۰۳۴ بود.

به گزارش جهان صنعت نیوز، به نقل از اسپورت، فیفا چند روز پیش از کشورهای آسیایی و اقیانوسیه خواست تا برای میزبانی جام جهانی ۲۰۳۴ اعلام آمادگی کنند. پیش‌بینی می‌شد که استرالیا برای میزبانی این رقابت بزرگ درخواست بدهد و با عربستان رقابت کند.اما این کشور رسما اعلام کرد. درخواست میزبانی این رقابت‌ها را نخواهد داد. در بیانیه رسمی فدراسیون فوتبال استرالیا آمده است. ما امکان میزبانی جام جهانی ۲۰۳۴ را بررسی کردیم. بعد از بررسی همه جوانب و شرایط به این نتیجه رسیدیم. برای میزبانی جام جهانی ۲۰۳۴ درخواست ندهیم.

استرالیا خود را آماده میزبانی از المپیک ۲۰۳۲ می‌کند. این درحالی است که چند وقت پیش هم میزبانی جام جهانی زنان را با موفقیت برگزار کرد.

با این شرایط به نظر می‌رسد. عربستان به عنوان میزبان جام جهانی ۲۰۳۴ انتخاب خواهد شد. چرا که تاکنون تنها کشوری است که برای میزبانی این رقابت ها درخواست رسمی داده است. عربستان میزبانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ را هم بر عهده دارد. این در حالی است که قرار است. بازی‌های زمستانی ۲۰۲۹ هم به میزبانی این کشور برگزار شود.

منبع: ایسنا

ورزشی
شناسه : 385329
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا