درگیری میان اسرائیل و حزب‌الله لبنان تشدید می‌شود؟

یگان‌های توپخانه رژیم صهیونیستی امروز جمعه مناطقی از اطراف شهرک‌های «طیرحرفا» و «الناقوره» در جنوب لبنان را هدف قرار داد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، از رسانه های لبنانی، تاکنون از خسارت ها و تلفات احتمالی این تجاوز توپخانه ای گزارشی منتشر نشده است.

رسانه های رسمی لبنان پنجشنبه شب نیز از شهادت چهار تن در حمله رژیم صهیونیستی خبر داده بودند.

خبرگزاری رسمی لبنان با تأیید شهادت این چهار تن اعلام کرد که این افراد در حمله رژیم صهیونیستی به منطقه وای السلوقی و شهرک میس الجبل در جنوب این کشور به شهادت رسیدند.

حزب الله چند روز پیش نیز شهادت ۶ تن از رزمندگان خود در حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان را تأیید کرده بود.

این جنبش پیشتر در بیانیه‌ای اعلام کرد که ۱۲۰نظامی اسرائیلی در مرز لبنان در درگیری با حزب‌الله کشته و زخمی شدند.

در سلسله عملیات حزب‌الله تاکنون ۹ تانک منهدم و یک پهپاد نیز سرنگون شد.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد که از هشتم اکتبر (۱۶ مهرماه) ۱۰۵عملیات نظامی انجام داده و در این مدت سیستم‌های جاسوسی و ارتباطی و سامانه پارازیت و ۳۳ رادار رژیم صهیونیستی را نیز هدف قرار داده است.

از زمان آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، مرزهای لبنان با فلسطین اشغالی شاهد تبادل پراکنده آتش بین ارتش رژیم صهیونیستی از یک طرف و حزب الله و گروه‌های مقاومت فلسطین از طرف دیگر است.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز طی روزهای گذشته مناطق مرزی لبنان را هدف حملات توپخانه‌ای قرار داده است.

نگرانی‌های جهانی به فاجعه انسانی و کشتار بی ترحم مردم غزه و درخواست ها برای متوقف کردن ماشین کشتار اسراییل روبه افزایش است اما رژیم صهیونیستی همچنان بی وقفه بر حملات خود ادامه داده و سخنگوی ارتش این رژیم می گوید که اصلا مساله ی آتش بس مطرح نیست و در واقع همه ی برنامه ها و طرح های این رژیم برای جنگ ، کشتار و ویرانی بیشتر است.

ایرنا

سیاسی
شناسه : 385779
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا