امیرعبداللهیان: بی تردید آینده از آن فلسطین است

وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی تصریح کرد که زمان برای تداوم این جنایات به سرعت رو به پایان است و بی تردید آینده از آن فلسطین است.

به گزارش جهان صنعت نیوز، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان درباره آینده تحولات فلسطین در صفحه شخصی خود نوشت: زمان برای تداوم جنایات تل‌آویو به سرعت رو به پایان است.

وی همچنین نوشت: تنها فایده نتانیاهو این بود که پایه‌های رژیم جعلی اسراییل را متزلزل‌تر ساخت و چهره جنایتکار، خشن و متجاوز رژیم صهیونیستی را در قتل‌عام زنان و کودکان در غزه به روشنی و بدون روتوش به نمایش گذاشت. 

امیرعبداللهیان تاکید کرد: بی تردید آینده از آن فلسطین است.

در سی و چهارمین روز جنگ غزه حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی و زیرساخت‌های حیاتی در غزه ادامه یافت و در دور تازه این جنایت،  در بمباران دو باب منزل مسکونی توسط صهیونیست ها در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه ۳۰ نفر شهید شدند. 

اطراف مجتمع بیمارستانی الشفاء در شهر جنین نیز توسط جنگنده‌های صهیونیستی بمباران شد. 

 از سوی دیگر صهیونیست ها به دلیل نگرانی و ترس از گسترش دامنه مقاومت به کرانه باختری به مناطق مختلف این منطقه از جمله جنین یورش بردند. 

در عرصه نبرد زمینی نیز رزمندگان مقاومت توانستند جلوی ماشین جنگی رژیم صهیونیستی را بگیرند که تنها در روز سه شنبه (۱۶آبان ماه) مقاومت فلسطین توانست  ۱۶ خودروی زرهی و ادوات جنگی دشمن را منهدم کند.

طبق  اطلاع رسانی رسمی غزه آمار شهدا و مفقودین  از زمان آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه به بیش از ۱۳۵۰۰ نفر رسیده است./تسنیم

سیاسی
شناسه : 387231
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا