جابجایی متقاضیان مسکن ملی از اسلامشهر به رباط کریم اختیاری شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از اختیاری شدن جابجایی متقاضیان نهضت مسکن ملی اسلامشهر به رباط کریم و حل مشکل تامین زمین مورد نیاز خبر داد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، طی روزهای اخیر اداره کل راه و شهرسازی استان تهران با ارسال پیامکی به شرح زیر از عدم تامین زمین مناسب نهضت مسکن ملی در اسلامشهر و انتقال متقاضیان این طرح به رباط‌کریم خبر داده بود؛

«متقاضی محترم طرح نهضت ملی مسکن با عنایت به عدم تامین اراضی مناسب در شهرستان اسلامشهر و با توجه به وجود ظرفیت خالی در شهرستان مجاور به شهرستان رباط کریم انتقال داده می‌شوید.

متقضی است در صورت عدم تمایل به ساماندهی در شهرستان مذکور جهت انصراف حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ به اداره راه و شهرسازی اسلامشهر واقع در شهرک قائمیه مراجعه کنید. اداره کل راه و شهرسازی استان تهران»

در ادامه با پیگیری‌ها ، اداره کل راه و شهرسازی تهران در خصوص ارسال پیامک جابجایی متقاضیان نهضت ملی مسکن اسلامشهر به رباط‌کریم اعلام کرد: ۵۵۰۰ نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن در جنوب غرب تهران یعنی اسلامشهر و رباط‌کریم تأییدیه نهایی شده‌اند.

بر این اساس در اسلامشهر در پروژه شهید همت پلاک عدل‌آباد ساخت ۲۶۸۰ واحد، در پروژه شهید سلیمانی پلاک واوان ۸۰۰ واحد و در پروژه شهید کلانتری پلاک ملک‌آباد ۷۷۰ واحد آغاز شده است.

 از ۵۵۰۰ متقاضی واجد شرایط ساخت ۴۲۵۰ واحد آغاز شده است. مابقی واحدها یعنی ۱۲۵۰ واحد در بازارک رباط‌کریم جانمایی شده است.

روشن مدیر روابط عمومی راه و شهرسازی استان تهران نیز در این باره با بیان این‌که ظرفیت سایت بازارک رباط‌کریم ۵۳۸۰ واحد است، گفت: این سایت حدود ۱۲ کیلومتر با اسلامشهر فاصله دارد.

وی یادآور شد:‌ از طریق پیامک به متقاضیان اطلاع داده‌ایم که در کدام پروژه قرار دارند و ارسال پیامک نیز با همین هدف انجام شده است.

این در حالی است که به فاصله ۲ روز پس از اطلاع‌رسانی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از منتفی شدن جابجایی متقاضیان نهضت ملی مسکن از اسلامشهر به رباط کریم خبر داد.

حسین جنتی اظهار کرد: الزام جابجایی تعدادی از متقاضیان نهضت ملی مسکن که از طریق پیامک به آنها اطلاع رسانی شده بود، منتفی است.

وی توضیح داد: با بررسی‌های صورت گرفته و پیگیری اداره راه و شهرسازی استان تهران، در حال تامین زمین مورد نیاز برای ساخت واحد‌های نهضت ملی مسکن این متقاضیان هستیم.

وی تصریح کرد: البته متقاضیان این اختیار را دارند که تامین زمین آنها از اسلامشهر به رباط کریم منتقل شود. 

وی تاکید کرد: این کار اختیاری بوده و هیچ الزامی در رابطه با آن وجود ندارد.

تسنیم

مسکن
شناسه : 387980
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا