بازدید مدیرعامل زامیاد از کارخانه نوآوری آمپر

سعید علیزاده، مدير عامل شرکت زامیاد به همراه مدیران ارشد از کارخانه نوآورى آمپر و استارت آپ های مستقر در آن بازدید کرد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، فناوری‌های خودران و خدمات مهندسی مشترک ونوآوری‌های حوزه خودرو‌های هوشمند از جمله محورهای گفتگوی مدیران عامل کارخانه نوآوری آمپر و زامیاد بود. یکی از فناوری‌های نو در صنعت خودرو استفاده از خودروهای هوشمند و خود‌ران در صنعت خودرو که در سال‌های اخیر بازیگران بسیاری در کشورها به خود دیده است. با استفاده از این فناوری می‌توان هدایت و کنترل خودروها را کاملاً خودکار کرد یا حداقل وابستگی خودروها به راننده انسانی را کاهش داد.
در این دیدار پرویزکرمی مدیرعامل کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپر، در خصوص طرح کلان ملی سامانه جامع ” طراحی و ساخت تجهیزات و سامانه رصد، پایش و کنترل سوانح و خطاهای رانندگی جاده و خودرو ” که در دستور کار آمپر قرار دارد و نیز ایجاد آزمایشگاه و فب‌لب تخصصی حوزه هوشمندسازی خودرو (ADAS & connected)  توضیحاتی ارائه کرد.  
همچنین در این نشست مهدی اکبرشاهی مدیرشتابدهنده آمپر درایو ضمن معرفی استارت‌آپ‌های مستقر در شتابدهنده آمپر درایو که در حوزه هوشمند‌سازی، سبک‌سازی، فعال هستند، توضیحاتی ارائه داد . مدیرعامل شرکت زامیاد ضمن اشاره برخورداری کارخانه نوآوری آمپر از نیروهای دانشی و تیم‌های خلاق و متخصصی که در آن مستقر هستند. گفت: فعالیت‌های صورت گرفته و درحال انجام مجموعه آمپر بسیار قابل تحسین است که عملکردش همواره مایه افتخار صنعت کشور است. تعریف سرفصل‎های پروژه‌های دانشی ونوآورانه می‌تو‌اند اولین گام از شروع همکاری مشترک درحوزه فناوری‌های نو در دو مجموعه باشد.
علیزاده بر موضوع رعایت استانداردها و حفظ و الویت کیفیت در همکاری‌های مشترک اشاره داشته و بر لزوم بهره گیری مبنای علمی و دانش محور در همکاری‌های مشترک تاکید نمودند.
 شایسته یادآوری است کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپر در فضایی به وسعت ۱۰هزار متر و در دو سوله مجزا هر سوله دو هزار مترمربع و در سه حوزه حمل‌ونقل، سلامت و سالمندی، آی‌تی و اینترنت اشیا و هوش مصنوعی و بیمه با داشتن دفاتر و فضای کار اشتراکی و فب‌لب تخصصی به‌عنوان بازوی نوآوری هلدینگ رایزکو در حال فعالیت است.

صنعت و معدن
شناسه : 388175
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا