مدیرعامل شرکت ابتکار طوس پایا؛ در پی رفع چالش تامین آب معدنی‌ها هستیم

فروزان فر، مدیرعامل شرکت ابتکار طوس پایا در حاشیه نمایشگاه صنعت تهران بیان کرد که این شرکت با توجه به بحران آب، در پی رفع چالش تامین آب معدنی‌ها است.

به گزارش جهان صنعت نیوز، بیست و سومین نمایشگاه صنعت تهران با حضور صنعتگران، معدن کاران و ماشین سازان ایرانی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برگزار شد. در حاشیه این نمایشگاه، خبرنگار جهان صنعت نیوز با فروزان فر، مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ابتکار طوس پایا به گفتگو پرداخت.

فروزان فر در ابتدای این گفتگو بیان کرد: شرکت ما در زمینه ساخت تجهیزات آبگیری معادن و دستگاه فیلتر پرس  فعالیت دارد و بعنوان یکی از شرکت های باسابقه در این حوزه محسوب می شود.

مدیر عامل شرکت ابتکار طوس پایا افزود: در حال حاضر بزرگترین دستگاه فیلتر پرس داخلی در شرکت ما تولید می شود البته که با لطف و حمایت یکی از شرکت های معدنی کشور این اتفاق رقم خورده است؛ این دستگاه در سایز ۲.۵*۲.۵ برای آبگیری باطله هماتیت در حال ساخت است. نکته قابل توجه این است که پلیت های این فیلتر پرس ها هم در مجموعه ما برای اولین بار درکشوردر حال تولید است .

فروزان فر ضمت تشکر از حمایت و اعتماد شرکت تنگ زاغ، گفت: با توجه به بحران کم آبی در کشور، مجموعه های بزرگ معدنی درگیر تامین آب برای تولیدات خود هستند. طبیعتا محصولات تولیدی ما می تواند در این حوزه بسیار مفید باشد و ما نیاز داریم تا مجموعه های بزرگ معدنی به ما اعتماد کنند تا بتوانیم کار را هر چه بهتر پیش ببریم.

مهم‌ترین چالش‌های شرکت ابتکار طوس پایا

وی تاکید کرد: یکی از مواردی که در حال حاضر با آن درگیر هستیم بحث تامین برق برای کارخانه جهت تولید است. با توجه به اینکه در سال گذشته برق را از شرکت شهرک های صنعتی خراسان خریدیم ولی شرکت برق تا به امروز آن را به ما نداده است. در نتیجه ما درگیر قطعی برق هستیم؛ هرچند در تابستان به قطعی برق عادت کرده ایم اما از طرفی برقی که برای تولید کارخانه لازم داریم به ما نمی‌دهند. البته چندین بار بازرسی و کارشناسی حضوری کرده اند تا ما را در اولویت بگذارند و تشخیص بدهند که برق را به ما ارائه دهند یا خیر. درکل می توان گفت یکی از مشکلات اصلی شرکت ما در شرایط فعلی، برق است.

فروزان فر ادامه داد: از دیگر مشکلات ما بحث نقدینگی است، با توجه به اینکه در سال جاری توانستیم دانش بنیان شویم ولی تسهیلات ویژه و چندانی که بتوانیم از آن در سیر تولید، بومی سازی و تولید ملی استفاده کنیم به ما ارائه نشده است.

مدیر عامل شرکت ابتکار طوس پایا در پایان گفت: نمایشگاه تا به الان فضایی برای رفع مشکلات ما نبوده اما توانستیم در بحث فروش اقداماتی انجام دهیم و با مشتریان جلسات حضوری داشته باشیم.

صنعت و معدن
شناسه : 388353
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا